رونمایی از دو گوشی هوشمند جدید آلکاتل

تاريخ : 10 شهریور

شرکت آلکاتل دو محصول جدید به نام های S و One Touch Idol Mini ن را به مجموعه اسمارتفون های خود اضافه نمود. هرچند آلکاتل زمان و مکان ارائه این محصولات به بازار و نیز قیمت آن را مشخص نکرده است. برای آگاهی بیشتر از مشخصات این دو گوشی با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

به گزارش دنیای فناوری اطلاعات ؛  شرکت آلکاتل دو محصول جدید به نام های S و One Touch Idol Mini ن را به مجموعه اسمارتفون های خود اضافه نمود. هر دوی این اسمارتفون ها با طراحی زیبا ضخامتی کمی دارند. Idol S دارای ضخامتی ۷.۴ میلیمتری و Idol Mini ضخامتی ۷.۹ میلیمتری دارد.

رونمایی از دو گوشی هوشمند جدید آلکاتل, پورتال خبری فرهنگی گهر

Alcatel Idol S دارای صفحه نمایش ۴.۷ اینچی IPS با وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل می باشد. این محصول دارای پروسسور دو هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی، ۱ گیگابایت رم، دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئو ۱۰۸۰p در ۳۰ فریم در ثانیه است. دوربین جلوی این محصول ۱.۳ مگاپیکسل می باشد. ۴ گیگابایت حافظه داخلی این محصول را است که به همراه اسلات مایکرواس دی قابلیت افزایش دارد و سیستم عامل آن اندروید ۴.۲ جیلی بین می باشد. این محصول میان رده دارای انواع پورت های ارتباطی می باشد و در رنگ های قرمز روشن و تیره و ذغال سنگی در بازار عرضه می شود.

رونمایی از دو گوشی هوشمند جدید آلکاتل, پورتال خبری فرهنگی گهر

Idol Mini دارای صفحه نمایش ۴.۳ اینچی با وضوح تصویر ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل می باشد. از نظر سخت افزاری دارای پروسسور دو هسته ای ۱.۳ گیگاهرتزی، ۵۱۲ مگابایت رم، دوربین ۵ مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۴ گیگابایتی می باشد. سیستم عامل آن نیز اندروید ۴.۲ جیلی بین می باشد و دارای پورت های HSPA+، A-GPS ، وای فای و بلوتوث ۴٫۰ می باشد. این محصول دارای نسخه دو سیم کارته نیز هست با این تفاوت که در این نسخه حافظه داخلی ۸ گیگابایت بدون میکرو اس دی کارت است. این محصول در سه رنگ صورتی، نقره ای و ذغال سنگی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

 

 منبع: worldit.ir

 

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي