رونمایی از اسمارت فون هواوی + عکس و مشخصات

کمپانی هواوی اخیرا از محصول جدیدش به نام Huawei Honor ۷ Plus رونمایی کرده است. در این مطلب عکس و مشخصات اسمارت فون هواوی را برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

رونمایی از اسمارت فون هواوی + عکس و مشخصات

هوآوی در سال های اخیر تبدیل به یکی از کمپانی های فعالی شده که سلیقه کاربران خود را به خوبی شناخته و محصولات متفاوتی را تولید و روانه بازار فناوری کرده است. از میان محصولات متفاوت این کمپانی می توان به اسمارت فون Honor ۷i اشاره کرد. این اسمارت فون از ظاهری همانند محصولات میان رده هوآوی برخوردار است. وجه تمایز این اسمارت فون نسبت به سایر محصولات هوآوی را می توان در چرخش ۱۸۰ درجه ای دوربین سلفی آن دانست.

چندی پیش کمپانی Huawei به معرفی محصولی با نام Honor ۷ پرداخته بود اما اکنون مشخصاتی از محصول جدید این کمپانی با نام Huawei Honor ۷ Plus منتشر شده که قابل توجه است. Huawei Honor ۷ از مشخصات سخت افزاری مانند صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل و پردازنده Kirin-۹۳۵ و اندروید آبنبات چوبی برخوردار است.

نسخه معمولی این محصول دارای ۳ گیگابایت حافظه رم و همینطور ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است اما نسخه دیگر به رم ۴ گیگابایتی و همینطور ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. از دیگر ویژگی های محصولات Huawei Honor ۷، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به فلش LED و همینطور لرزش گیر اپتیکال است. دو نسخه Honor ۷ به رابط کاربری Emotion UI ۳.۰ و همینطور باطری ۳۲۸۰ میلی آمپری تجهیز شده اند. پیش بینی می شود، دو محصول Honor ۷ با قیمت هایی در حدود ۳۲۲ و ۴۳۵ دلار عرضه شوند.

اما عرضه محصول جدید در ادامه سری Huawei Honor بوده و Huawei Honor ۷ Plus نامگذاری شده است. اسمارت فون جدید مجهز به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و وضوح تصویر ۱۰۸۰p بوده و از ابعاد ۱۵۱.۴ * ۷۶.۳ * ۷.۹ میلی متری برخوردار است.

هنوز اطلاعات دقیق تری راجع به این محصول منتشر نشده و تا زمان معرفی این محصول از سوی کمپانی Huawei باید منتظر ماند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه