روغن مو و کرم مویی که کیم کارداشیان برای موهایش استفاده می کند

تاريخ : 6 بهمن

همانطور که می دانید کیم کارداشیان موهای پرپشت و زیبایی دارد. در این مطلب روغن مو و کرم مویی که کیم کارداشیان برای موهایش استفاده می کند را معرفی می کنیم.

روغن مو و کرم مویی که کیم کارداشیان برای موهایش استفاده می کند, پورتال خبری فرهنگی گهر

برخی از سلبریتی ها در تمام فصول سال موهای براقی دارند . کیم کارداشیان یکی از چهره های هالیوودی است که موهای پرپشت و براقی دارد . در نظر بسیاری از خانم ها برای داشتن موهای درخشان مثل موهای کیم کارداشیان باید از کرم موها و لوسیون های گرانقیمت استفاده کرد اما کیم کارداشیان در وب سایت اختصاصی اش راز براقیت موهایش را فاش کرد که خلاف این باورها را نشان می دهد.

کیم کارداشیان ۳۵ ساله نوشت : من برای جلوگیری از خشکی و زبری موهایم تنها ۲ بار در هفته موهایم را با شامپو شستشو می دهم . رمز زیبایی و شفافیت موهایم استفاده از مرطوب کننده های خانگی مو است.

این سلبریتی برای حفظ زیبایی موهایش از کرم موی برند Frederic Fekkai با قیمتی ۲۰ دلار استفاده می کند. به گفته او استفاده از این کرم مو بهترین روش برای از بین بردن وزی مو است .

 

روغن مو و کرم مویی که کیم کارداشیان برای موهایش استفاده می کند, پورتال خبری فرهنگی گهر

کرم براق کننده موی کیم کارداشیان

کیم کارداشیان در ادامه می گوید : من برای تقویت و پرپشت شدن موهایم از روغن موی برند Rodin’s Luxury استفاده می کنم. این روغن موی عالی ۷۰ دلار قیمت دارد و یکی از بهترین روغن موهای صنعتی است.

 

 

روغن مو و کرم مویی که کیم کارداشیان برای موهایش استفاده می کند, پورتال خبری فرهنگی گهر

بهترین روغن مو برای درخشان شدن مو به توصیه کیم کارداشیان

کیم قبل از این گفته بود : من برای حفظ طراوت موهای آسیب دیده ام گاهی از شامپو استفاده می کنم اما او حالا معتقد است که شستشوی موها تنها ۲ بار در هفته با شامپو کافی است.

کیم کارداشیان در مصاحبه با KBeautyHair گفته بود : زمانی که موهایم چرب می شود ترجیح می دهم موهایم را دم اسبی ببندم چون این استایل مو برای موهای چرب بسیار زیباست. من هر ۳ الی ۵ روز یکبار موهایم را می شویم و با همین میزان شستشوی مو ، موهایی براق و درخشان دارم.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي