روش های مهم و ساده برای تصاحب قلب همسر

این مطلب از سایت گهر اختصاص دارد به : روش های مهم و ساده برای تصاحب قلب همسر
از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

روش های مهم و ساده برای تصاحب قلب همسر, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

برای تصاحب قلب همسرتان او را با القاب نیکو خطاب قرار دهید

صدا زدن همسر، بهتر است با القابی انجام پذیرد که بیشتر می‌پسندد. گاهی اوقات برخی از ما در گفت‌و‌گوهای روزانه اصلا نامی از همسرمان به زبان نمی‌آوریم، به بار عاطفی این جملات که همگی یک معنا دارند توجه کنید:
* پنجره اتاق رو ببند
* علی! پنجره اتاق رو ببند
* علی آقا! پنجره اتاق رو ببند
* علی آقا، عزیزم! پنجره اتاق رو می‌بندی لطفا؟

 
برای تصاحب قلب همسرتان از او استقبال کنید و به بدرقه وی بروید

با پیشی گرفتن در سلام کردن به همسرتان، به استقبال وی بروید و با وی دست دهید و او را در آغوش بگیرید. همچنین به هنگام خروج از منزل، وی را بدرقه کنید. این کار صفا و صمیمیت در ارتباطتان را افزایش می‌دهد.

 

برای تصاحب قلب همسرتان آراسته باشید و به او محبت کنید

در حضور همسرتان مرتب باشید و با لباس‌هایی زیبا ظاهر شوید. استفاده از عطر و اسپری خوشبوکننده نیز بسیار مورد تاکید است. فراموش نکنید که لازمه یک زندگی پایدار، محبت است. رفتار، گفتار و تمام اعمال زوجین در افزایش و کاهش محبت موثر است؛ بنابراین از رفتار و گفتارتان مراقبت کنید. نوشتن نامه‌های پرمهر و محبت، تاثیرات مثبتی در افزایش محبت و هرچه گرم‌تر شدن کانون خانواده‌تان دارد. باید توجه کرد که محبت باید به زبان آورده شود و اینگونه، باعث افزایش محبوبیت می‌شود.

 

برای تصاحب قلب همسرتان نیاز‌ها و علایق او را شناسایی کنید

فهرستی از علایق و نیازهای همسرتان تهیه کنید. این کار رمز ورود شما به قلب همسرتان است، چرا که همه انسان‌ها به علایق و نیاز‌هایشان وابستگی دارند. آگاهی از علایق ونیازهای منطقی همسر و تلاش برای تامین به موقع و مناسب آن‌ها بذر محبت و علاقه را در دل او خواهد کاشت.

 

برای تصاحب قلب همسرتان صداقت داشته باشید

ایجاد اعتماد یکی از چالش‌های اساسی در هر نوع رابطه و به خصوص در رابطه زوجی محسوب می‌شود؛ به طوری که صداقت در گفتار و عدالت در رفتار، نقش مهمی در اعتمادسازی در رابطه زناشویی بازی می‌کند.

 

ابراز احساسات را در همسرتان تقویت کنید

احساسات همسرتان را ببینید و به آن‌ها جواب مناسب دهید و با همدلی، به همسرتان در ابراز احساساتش کمک کنید. همدلی یعنی خود را در موقعیت همسرتان قرار دهید و احساسات وی را درک کنید و در آن احساسات، با او مشارکت داشته باشید. با این کار پیوندی بر پایه اعتماد شکل خواهد گرفت.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي