روش های طبیعی برای سفید کردن دندان ها

تاريخ : 4 خرداد

روش های طبیعی برای سفید کردن دندان ها

هر کدام از ما رویای داشتن دندان‌های براق و سفید را داریم. دندان‌های سفید نه تنها باعث زیبایی لبخند شما می‌شود، بلکه به لحاظ شخصیتی هم شما را جذاب‌تر می‌کند.
دندان‌‌های سفید می‌تواند اهمیت صورت شما را بالا ببرد. یک لبخند ساده می‌تواند رنگ دندان‌هایتان را نشان دهد. دندان‌های زرد نشان‌دهنده‌ی نظافت بد دهانی و بی‌توجهی به آن بوده و وقتی در یک دورِ همی هستیم٬ این مسئله بسیار آزاردهنده است.

دکتر مایکل مورای، متخصص درمان خانگی، و نویسنده کتاب«دایره المعارف درمان خانگی» چند راه ساده به شما پشنهاد کرده که می‌توانید انجام دهید.

روش های طبیعی برای سفید کردن دندان ها, پورتال خبری فرهنگی گهر

Extreme close up of teeth biting strawberry.

 

توت‌فرنگی‌

همه‌ی ما عاشق این میوه‌ی خوشمزه هستیم. این میوه‌ی خوش‌رنگ و خوش‌طعم می‌تواند باعث زیباتر شدن لبخندتان شود. توت‌فرنگی‌ها دارای سفیدکننده‌های طبیعی دندان هستند که جزو معروف‌ترین درمان‌های خانگی برای سفید کردن دندان محسوب می‌شوند.

ریحان

ریحان برای جلوگیری از خونریزی لثه بسیار مفید بوده و به عنوان سفید‌کننده‌ی دندان نیز استفاده می‌شود. هم می‌توانید آن را به صورت خشک و هم پودرشده استفاده کنید. هر شکل از آن را با روغن خردل یا پوست پرتقال مخلوط کرده و دندان‌تان را با آن بشویید.

میوه‌ها

میوه‌هایی که سرشار از ویتامین C هستند می‌توانند به سفیدی دندان کمک کنند. میوه‌های نظیر لیمو٬ پرتقال٬ توت‌فرنگی٬ گوجه‌فرنگی. می‌توانید هر کدام از این میوه‌ها را بِبُرید و حدود یک دقیقه به دندان‌تان بمالید و بعد دهان را بشویید.

جوش شیرین

حتی پیش از اختراع خمیردندان هم از آن استفاده می‌شد. برای استفاده از آن کافی‌ست مقداری از آن را با آب مخلوط کرده تا حالت خمیری پیدا کند و کمی نمک به آن اضافه کنید و با آن دهانتان را بشویید.

 

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي