روش های افزایش ماندگاری ریمل

تاريخ : 9 آذر

روش های افزایش ماندگاری ریمل را در این مطلب گهر برایتان اماده کرده ایم

روش های افزایش ماندگاری ریمل, پورتال خبری فرهنگی گهر

احتمالا شما هم زمانی که یک ریمل جدید می‌خرید، خیلی قدرش را دانسته و به خوبی از آن نگهداری می‌کنید تا در آینده از آن استفاده کنید. اگر شما جزو آن دسته از خانم‌هایی هستید که مرتبا آرایش می‌کنید، احتمالا لوازم آرایشتان به مدت یک ماه تمام می‌شود، اما اگر زیاد آرایش نمی‌کنید، احتمالا لوازم آرایشتان را در گوشه‌ای رها کرده تا در روز مبادا از آن‌ها استفاده نمایید. اما وقتی زمانش فرا برسد، ریمل شما خشک شده است، در نتیجه مجبور خواهید شد تا یکی دیگر بخرید.

در این مطلب، نکاتی را خواهید خواند تا یاد بگیرید چگونه ماندگاری ریمل‌های خود را بیشتر کنید. اگر واقعا می‌خواهید در مصرف لوازم آرایش، از پولتان بهترین استفاده را بکنید، حتما این نکات را جدی بگیرید. شما می‌توانید با چنین اقداماتی از لوازم آرایش خود محافظت نموده و ماندگاریشان را زیاد کنید.

همیشه هنگام خرید، به تاریخ تولید آن دقت کنید

با این بررسی ساده، از چشم خود در برابر عفونت محافظت کرده و همچنین مطمئن می‌شود که میتوانید مدت زمان بیشتری ریمل خود را نگاه دارید.

هیچ‌وقت درب ریمل خود را باز نگزارید

این کار باعث می‌شود تا هوا به داخل آن رفته و به سادگی خشک شود. همچنین پیش از اینکه درب آن را باز کنید، کولر یا پنکه را خاموش کنید و حتما بلافاصله پس از استفاده، درب آنرا ببندید.

برس را تا انتها داخل ریمل فرو نکنید

کمی تیوپ را متمایل کرده وریمل را از کنار تیوپ استفاده کنید.

درب ریمل را محکم ببندید و آنرا در یک محل تاریک و خنک نگاه دارید

گرما و نور خورشید می‌تواند آسیب رسانده و آنرا خشک کند.

اگر ریمل شما شروع به خشک یا سفت شدن کرد، پیش از استفاده قطره‌ای آب در آن بیندازید و خوب تکان دهید

این، یکی از متداول ترین کارهاییست که برای ماندگاری بیشتر لوازم آرایشی انجام می دهند.

چیزهایی که باید در خریدن ریمل به یاد داشته باشید

_ ریمل هایی نخرید که با الیاف کمی ساخته شده‌اند. این ها مژه های شما را بلند و حالت دار نخواهند کرد.

_ به طور منظم از ریمل های ضد آب استفاده نکنید. پاک کردن آنها دشوار است و ممکن است دردناک نیز باشد. کرم‌های پاک کننده ی آرایش خیلی چرب هستند و می‌توانند پوست شما را بسوزانند. همچنین چشم‌ها خیلی حساسند، بنابراین هنگام انتخاب ریمل خیلی دقت کنید.

_ ریمل‌های رنگی خیلی جذاب و جالب توجه هستند. شما می‌توانید از چنین ریمل‌های غیر متعارفی نیز استفاده کنید، اما بصورت منظم از آن‌ها استفاده نکنید.

_ همیشه پس از اینکه آرایش چشمتان تمام شد، ریمل بزنید. همچنین فراموش نکنید که پیش از اینکه بخوابید، آن‌ها را پاک کنید. چون می‌تواند مژه های شما را کم کند!

_ روغن نارگیل یا زیتون، مژه های شما را بلند و حالت دار نشان می‌دهند. بجای اینکه به لوازم آرایش دل ببندید، می‌توانید جایگزین های خانگی که طبیعی و البته بدرد بخور هم هستند را نیز تست کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي