روش های افزایش جذابیت را بشناسید

ما در این مقاله از سایت گهر قصد داریم در مورد روش های افزایش جذابیت را بشناسید   صحبت کنیم. از شما عزی,زان دعوت می کنیم تا پایان این مقاله گهر را همراهی کنید.

روش های افزایش جذابیت را بشناسید

روش های افزایش جذابیت را بشناسید

همه افراد خواهان جذابیت خود در میان اطرافیان و دوستان خود هستند که با رعایت نکاتی ساده می توان به این مهم دست یافت.

 

منادی روانشناس و مشاور در گفتگویی اظهار کرد: همه افراد خواهان جذابیت خود در میان اطرافیان و دوستان خود هستند که  با رعایت نکاتی ساده از جمله خوش رفتاری  و شاد بودن می توان به این نیاز دست یافت.

 

وی در ادامه گفت: از جمله موارد عوامل جذابیت در میان اطرافیان رضایت از داشته های خود، کمک به دوستان در هنگام نیاز، عشق ورزیدن به دوستان و اعضای خانواده  است که باعث اعتماد طرف مقابل می شود.

 

منادی تصریح کرد: از دیگر موارد ایجاد جذابیت میان دیگران صداقت، مرتب بودن و پرهیز از دروغ، بدگویی و غیبت در مورد دوستان است.

 

این روانشناس خاطر نشان کرد: اعتماد به نفس و مثبت اندیشی شما می تواند نقش قابل توجهی در جذابیت شما  میان دوستانتان داشته باشد زیرا این رفتار موجب دلگرمی و در نتیجه ایجاد انگیزه و امید در میان دیگران می شود.

 

منادی در پایان تاکید کرد: تنها زمانی ما خودمان را دوست داشتنی می دانیم که به  نیازها، عقاید، ارزش ها و ویژگی های شخصی واقعی خود دست پیدا کنیم.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه