6 روش ابراز علاقه به همسر

برای هر فردی ابراز علاقه از طرف مقابل نیاز می باشد ، زن یا مرد باید ابراز علاقه ای نسبت به هم نشان دهند  ، ابراز علاقه خیلی از کمبودهای زندگی را رفع می کند پس با روشهای ابراز علاقه به همسر خود آشنا شوید تا بتوانید زندگی زیباتری داشته باشید.

6 روش ابراز علاقه به همسر

بر اساس تحقیقات یکی از راه های به دست آوردن شادی در زندگی، ابراز علاقه و احساسات است. این ابراز علاقه می تواند به دوست یا به شریک عشقی در رابطه باشد. متاسفانه بسیاری افراد با روش های صحیح ابراز علاقه آشنا نیستند و نمی دانند باید به چه صورت اینکار را انجام دهند. درست است که ابراز علاقه می تواند باعث افزایش مهر و محبت در رابطه شود اما اگر به طور صحیح صورت نگیرد می تواند باعث ایجاد یک رابطه ی ارباب/برده ای شده و در نهایت باعث سرد شدن بیشتر رابطه خواهد شد.

در این مقاله قصد دارم با اشاره به راه های ابراز علاقه ی صحیح به پسر یا دختری که شما را جذب خود کرده است به شما نشان دهم چگونه عشق را در روابط خود پرورش دهید. مانند هر احساس دیگری، احساس عشق نیز یک عادت است. با این حال احساس عشق و وجود آن می تواند باعث تحولی بزرگ در زندگی ما شود.

احتمالا هر کدام از شما تعریف متفاوتی از عشق در ذهن خود دارید. در رمان های عاشقانه، عشق اتفاقی جادویی تعریف شده است که بین دو نفر رخ می دهد.

کسانی که احساس عشق را تجربه کرده باشند وجود یک اتصال جادویی را در این حس کاملا احساس می کنند. درواقع مثل اینکه همه ی جهان از بین رفته و این زن یا مرد مورد علاقه شماست که جهان را تشکیل می دهد. در حالی که این حس به ظاهر طولانی مدت و ماندگار است اما در حقیقت  اگر رابطه ی شما به صورت صحیح پیش نرود احساسات موجود در رابطه ی شما نیز خیلی زود محو خواهد شد.

روش های بسیاری برای حفظ رابطه و افزایش محبت و عشق وجود دارد که یکی از این موارد ابراز علاقه به صورت صحیح می باشد . اما قبل از هر چیز باید بدانید که برای ابراز علاقه باید زمان مناسب را پیدا کنید. قرار نیست همیشه و هر لحظه در حال ابراز علاقه به زوج خود باشید.

1- مهارت بخشش را در خود تقویت کنید: 

6 روش ابراز علاقه به همسر

همه ی ما اغلب با مرد یا زن مورد علاقه ی خود وارد بحث و مشاجره می شویم. در چنین مواردی سعی کنید خشم خود را کنترل کنید و با آرامش و خونسردی مسئله را حل کنید. این عملکرد به شما کمک می کند برخورد مثبت تری از خود نشان دهید و یکی از تکنیک هایی است که در روابط عاطفی و عاشقانه می تواند معجزه کند. این تکنیک مناسب زمان هایی است که طرف مقابل شما به هر دلیلی از شما عصبانی یا ناراحت شده است.

قطعا می دانید هیچ چیز بیشتر از ایجاد احساس شادی و هیجان نمی تواند روابط شما را قطعی، پایدار و سرشار از محبت کند. اکنون که با زمان مناسب ابراز علاقه آشنا شدید وقت آن است که با نحوه ی صحیح ابراز علاقه نیز آشنا شوید.

چگونه به دختر یا پسر مورد علاقه مان ابراز علاقه کنیم؟

2- به فرد مورد علاقه تان گوش دهید

6 روش ابراز علاقه به همسر

بر روی آنچه که فرد مورد علاقه تان می گوید تمرکز کنید. قانون ۸۰/۲۰ را فراموش نکنید: بیشتر گوش دهید، کمتر صحبت کنید. چنین رفتاری این فرصت را در اختیار دیگران می گذارد که احساسات خود را با شما در میان گذاشته و این شانس را به شما می دهد که احساسات آن ها را درک کنید. این روش در ابراز عشق به زنان بسیار موثر است زیرا یکی از نیاز های آن ها بیان احساسات درونشان است و به شخصی که به این نیازشان توجه کرده و آن را ارضا کند به شدت علاقه مند خواهند شد. این یک روش ابراز علاقه است که در هر زمانی مناسب می باشد.

3- از کلمات “لطفا” و “متشکرم” استفاده کنید:

 استفاده از این کلمات در ابراز علاقه به همسر خود در زندگی مشترک و ابراز عشق به مردان بسیار تاثیرگذار است اما بسیاری از ما اغلب آن را فراموش می کنیم؛ در حالی که این عملکرد می تواند باعث تحولی بزرگ در زندگی و روابط ما شود. این مورد نیز محدودیت زمانی ندارد و همیشه می توانید از آن استفاده کنید.

4- به فرد مورد علاقه تان بگویید که چقدر او را دوست داشته و برای او ارزش قائل هستید:

یکی از بزرگترین گناه های بعضی افراد در روابط عاطفی خود این است که از اعتراف به عشق و احساس خود پرهیز می کنند. وقتی احساسات خود را بیان نکنید و یا حداقل در رفتار خود آن را نشان ندهید، طرف مقابل شما نیز هیچ امیدی به بدست آوردن شما نخواهد داشت و در نتیجه شما را از گزینه های احتمالی عشق حذف می کند. این مورد از مواردی است که باید در زمان مناسب یعنی وقتی طرف مقابل شما حس خوبی دارد صورت بگیرد.

6 روش ابراز علاقه به همسر

5- به فرد مورد علاقه تان هنگام نیاز پیشنهاد کمک بدهید:

همیشه افرادی وجود دارند که در بعضی مسائل به کمک احتیاج داشته باشند. کمک کردن به دیگران باعث ایجاد حس خوب در خود شما نیز می شود. کسی که به او کمک می کنید می تواند یک دوست، همسایه یا حتی یک فرد مافوق شما باشد. این مورد را باید متناسب باشد با کمک هایی که از وی می گیرید. نه بیشتر و نه کمتر.

 

6- برای فرد مورد علاقه تان متن ابراز عشق نوشته و از او قدردانی کنید:

نوشتن جملات ابراز علاقه برای بعضی از افراد آسان تر از دیگران است. ارسال آهنگ های عاشقانه و یا متن ها زیبا می تواند در این زمینه به شما کمک کند. می توانید لیستی از دلایل علاقه تان به فرد مورد نطر خود تهیه کرده و این دلایل را برای او بازگو کنید. همچنین می توانید خاطرات اولین ملاقاتتان را به او  یادآوری کنید و برای او شرح دهید که چه آرزویی برای آینده تان در سر دارید. این روش ابراز عشق نیز باید در زمان مناسب یعنی وقتی عشق تان حس خوبی دارد صورت بگیرد.

 

سخن آخر

هیچ چیز به اندازه ی ابراز علاقه نمی تواند روابط شما را پایدار و احساس خوب به عشق تان ارسال کند. اما باید بدانید اینکه همیشه از جملات تکراری و قدیمی مثل ” دوستت دارم”، ” عاشقت هستم” استفاده نکنید و به دنبال جملات و عبارات جدید تر باشید. از گفتن جملات و عباراتی که نشانه ی ضعف در شما است پرهیز کنید. برای ابراز علاقه به دیگران قرار نیست خودتان را ضعیف و بی ارزش نشان دهید. مثلا گفتن چنین جملتی برای ابراز علاقه غلط می باشد و تاثر عکس دارد: ” بدون تو نمی توانم زندگی کنم”، ” اگر نباشی می میرم”،  ” من بدون تو هیچی نیستم” و جملات دیگری از این قبیل. به صورت کلی به یاد داشته باشید از عبارات و جملاتی که شما را ضعیف نشان می دهد پرهیز کنید.

در واقع میزان محبت شما بستگی به دو عامل مهم دارد یکی میزان صمیمیت شما در رابطه و دیگری لحظات خوشی که با یکدیگر سپری می کنید. یکی از ساده ترین راه ها برای شناخت زمان مناسب ابراز علاقه این است که لحظات شاد و خوش رابطه ی تان را برای ابراز علاقه انتخا کنید. وقتی دختر یا پسر مورد علاقه ی شما در حالت شاد و خوشی قرار گرفته باشد و شما به اون ابراز علاقه کنید، ضمیر ناخودآگاه او “ابراز علاقه ی” شما را مرتبط با ” احساس ” شادی” می کند. در نتیجه اگر زمان دیگری نیز که طرفتان حس خوبی ندارد، ابراز علاقه کنید ضمیر ناخودآگاه احساس شادی را در وی ایجاد می کند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه