روش مخفی کردن استوری در اینستاگرام

تاريخ : 4 اسفند

روش مخفی کردن استوری در اینستاگرام

اگر در لیست افرادی که آن‌ها را در اینستاگرام فالو کرده‌اید افرادی وجود دارند که نه مایل هستید آن‌ها را آن‌فالو کنید و نه مایلید استوری‌های آن‌ها را در بالای صفحه اینستاگرام خود مشاهده کنید، قطعاً این ترفند مناسب شما خواهد بود. چرا که می‌توانید به آسانی استوری‌های روزانه‌ی آن‌ها را در نوار استوری‌ها مخفی کنید تا حدأقل کم‌تر جلوی چشم شما باشند.

روش مخفی کردن استوری در اینستاگرام, پورتال خبری فرهنگی گهر

مخفی کردن استوری‌ها در اینستاگرام

برای انجام این کار روش زیر را دنبال کنید:

پس از بازکردن اینستاگرام در نوار بالایی صفحه، عکس پروفایل دوستان خود را مشاهده خواهید کرد. برای این که استوری‌های فرد مورد نظر را غیرفعال کنید کافیست دستتان را بر روی عکس پروفایل فرد مورد نظر نگه دارید و صبر کنید تا تنظیماتی در پایین صفحه برای شما فعال شود. گزینه ابتدایی این منو، شما را به پروفایل فرد هدایت می‌کند و گزینه دوم به شما این امکان را می‌دهد که فرد مورد نظر را Mute نمایید. بر روی گزینه دوم یعنی Mute کلیک کنید تا استوری فرد مورد نظر ناپدید شود. در واقع استوری او در انتهای لیست استوری‌ها به صورت خاکستری قرار می‌گیرد.

برای Unmute کردن، مشکلی پیش روی شماست. فعلاً این امکان وجود ندارد که به طور مستقیم و با سر زدن به پروفایل دوست‌تان، استوری‌های او را از حالت mute در بیاورید. بنابراین باید صبر کنید تا دوست‌تان بار دیگر استوری ارسال کند. پس از این که مجدداً فردی که دنبال می‌کنید،‌ استوری ارسال کرد کافی است انگشت خود خود را بر روی عکس پروفایل او در نوار استوری‌ها نگه دارید تا آن را از حالت mute در بیاورید. استوری او از حالت خاکستری به حالت معمول بازخواهدگشت.

منبع: گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي