روش جدید قطع پیامک تبلیغاتی پولی و رایگان همه اپراتورها

پیامک های تبلیغاتی پولی و رایگان خیلی از مشترکان تلفن همراه را کلافه کرده ف در ادامه روش جدید برای قطع پیامک تبلیغاتی را خواهید خواند

روش جدید قطع پیامک تبلیغاتی پولی و رایگان همه اپراتورها, پورتال خبری فرهنگی گهر

پس از اینکه مخاطبان زیادی به رگولاتوری مخابرات و اپراتورهای تلفن همراه از فراوانی دریافت پیامکهای تبلیغاتی، شکایت کردند، رگولاتوری فکر تازه ای برای قطع و مدیریت پیامکهای انبوه و تبلیغاتی و همچنین خدمات ارزش افزوده که به کارگیری آنها مستلزم پرداخت هزینه از سوی مشترکان است، کرد.
ولی هنوز هم برخی مخاطبان می گویند از دست پیامکهای تبلیغاتی شب و روز ندارند.
یکی از مخاطبان در این باره نوشته:با سلام تورو خدا اس ام اس های تبلیغاتی رو یه کاری براش انجام بدید، ما با غیر فعال کردن شون از طریق ۸۹۹۹ و حتی داشتن بلک لیست همین دیروز ۴ تا اس ام اس تبلیغاتی برام اومده، من نمیدونم اینا شماره های ما رو از کجا میارن؟

سامانه ستاره(*) ۸۰۰ مربع (#) را به خاطر بسپارید (ستاره هشتصد مربع)
درباره عدم پاسخگویی راههای قبلی مسدودسازی پیامکها با روابط عمومی یکی از اپراتورهای تلفن همراه موضوع قطع پیامکهای تبلیغاتی را در میان گذاشتیم.
روابط عمومی این اپراتور توضیح داد: قبلا ما سرشماره ۸۹۹۹ را داشتیم که هر کسی پیامک تبلیغات نمی خواست عدد ۱ را می فرستاد و پیامکهای تبلیغاتی قطع می شد. اخیرا رگولاتوری، سامانه *۸۰۰# را به اپراتورها و مشترکان اعلام کرده که با استفاده از آن، مشترکان می توانند پیامکهای تبلیغاتی و ارزش افزوده خود را مدیریت و قطع کنند. همچنین مشترکان می توانند پیامکهای ارزش افزوده را با این سامانه مدیریت و در صورت لزوم قطع یا برقرار کنند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي