روش جدید ترک سیگار

تاريخ : 21 مهر

روش جدید ترک سیگار

روش جدید ترک سیگار, پورتال خبری فرهنگی گهر

اکنون ابزار آنلاینStopAdvisor که حاصل تلاش محققان کالج سلطنتی و دکتر کامران صدیقی از دانشگاه نیویورک است به عنوان راهکاری ساده اما تاثیرگذار در کمک به این دسته از افراد برای ترک سیگار و دوری از خطرات جدی آن به شمار می‌آید.

 

مشکل اساسی در فرآیند ترک سیگار این است که افراد پس از ترک، به تدریج باز هم سیگار در دست می‌گیرند که این مشکل در میان افراد سیگاری کم‌سواد و کم‌درآمد بیشتر مشاهده می‌شود.

اما ابزار آنلاینStopAdvisor با این هدف طراحی شده که منبع مفیدی از اطلاعات راهبردی جهت ترک سیگار را در اختیار افراد سیگاری قرار دهد. این کار در قالب فرآیندی موسوم به ترک سیگار در یک طرح ساختارسازی شده صورت می‌گیرد.

 

از طریق این ابزار آنلاین امکان برقراری تعاملات و گفتگوهای دو سویه میان فرد سیگاری و مشاوران و پزشکان وجود دارد. دراین گفتگوهای آنلاین مشاوره های خاصی جهت کمک به فرد سیگاری ارایه می‌شود.

 

در این فرآیند درمانی تاریخ مشخصی جهت سیگار تعیین و زمانی که موعد آن فرا می‌رسد سیستم به طور خودکار ایمیلی به صندوق پستی الکترونیکی فرد تحت درمان ارسال و برنامه ها و هشدارهای لازم را به طور روزانه در اختیار او قرار می دهد.

 

این ابزار جدید آنلاین با استفاده از ۶۴۰۰فرد سیگاری مورد آزمایش قرار گرفته که نتایج امیدوارکننده‌ای نیز به همراه داشته است.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي