روشی که در عرض 10 دقیقه پلاک و جرم دندان هایتان را نابود میکند!

در ادامه روشی که در عرض 10 دقیقه پلاک و جرم دندان هایتان را نابود میکند را منتشر می کنیم.

روشی که در عرض 10 دقیقه پلاک و جرم دندان هایتان را نابود میکند!

اکثر افراد برای رعایت بهداشت دهان و دندان و خوشبو شدن دهان، پیشگیری از التهاب و دیگر بیماری‌های دهان و دندان از دهان‌شویه استفاده می‌کنند اما دهان‌شویه‌ها مملو از مواد شیمیایی مضری هستند که می‌‍‌‌تواند سلامت عمومی افراد را به خطر بیاندازد. مطالعات اخیر دانشمندان آلمانی نشان داده مصرف مرتب دهان‌شویه ۳ بار در روز احتمال ابتلا به سرطان دهان و حلق را افزایش می‌دهد.

دهان‌شویه‌ها حاوی موادی از جمله موارد زیر است که به عوارض هر یک در بلند مدت اشاره می‌کنیم:

سالیسیلات متیل: یک قاشق چای‌خوری از این ترکیب می‌تواند سبب مسمومیت و مرگ شود. مصرف دوز بالای این ترکیب می‌تواند سبب افت فشار خون شده و به دنبال آن فرد دچار حالت تهوع و سایر بیماری‌ها و حتی کوری شود.

الکل: الکل دهان را خشک می‌کند و می‌تواند سبب بوی بد دهان شود. به گفته محققان استرالیایی بین مصرف الکل صنعتی و ابتلا به سرطان دهان ارتباطی وجود دارد.

کلرهکسیدین: بر اساس تحقیقات منتشر شده در مجله علمی Free Radical Biology and Medicine دهان‌شویه‌های حاوی این ماده می‌تواند سبب افزایش فشار خون شده و مشکلات جدی قلبی پیش آورد. استفاده تنها ۲ بار در روز از دهان‌شویه می‌تواند این علایم را در دراز مدت نشان دهد.

متیل پارابن: پارابن‌ها در دئودورانت‌ها و مواد آرایشی وجود دارد و تحقیقات گسترده‌ای نشان داده عامل ابتلا به سرطان سینه است.

هگزیتیدین: این ترکیب می‌تواند در دراز مدت سبب اختلالات روانی در فرد شود.

به طور خلاصه مصرف روزانه دهان‌شویه توصیه نمی‌شود اما اگر می‌خواهید روزانه دهان‌شویه‌ای داشته باشید که دندان‌هایتان را برق بیاندازد و جلوی التهاب و بیماری‌های دهان و دندان را بگیرد چای سبز را به شما پیشنهاد می‌دهیم. کافی است این نوشیدنی را ۱۰ دقیقه در دهان نگه دارید تا میزان باکتری‌های دهان و پلاک‌های دندانی به حداقل برسد.

روشی که در عرض 10 دقیقه پلاک و جرم دندان هایتان را نابود میکند!

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه