روزبه نعمت‌الهی به یاد “فرهاد” خواند

تاريخ : 26 مهر

روزبه نعمت‌الهی در حالی به روی صحنه رفت که ترانه «شب سیاه غم‌گرفته» به یاد زنده‌یاد فرهاد مهراد را اجرا کرد.

روزبه نعمت‌الهی به یاد “فرهاد” خواند, پورتال خبری فرهنگی گهر

سالن همایش‌های برج میلاد بار دیگر میزبان علاقه‌مندان موسیقی پاپ بود که آمده بودند، شاهد اجرای روزبه نعمت‌الهی با یک ارکستر بزرگ باشند.

ارکستر تقریبا کامل و متشکل از سازهای بادی و زهی بود تا منتخبی از قطعات چهار آلبوم «سرزمین مادری»، «هفته عاشقی»، «عمو زنجیرباف» و «داروگ» از این هنرمند اجرا شود.

«کی می‌رسد باران»،«من مست و تو دیوانه»، «بی‌ستاره»، «شبم سیاه روزم سیاه»،«اگر یک روز تو نباشی خوشبختی پا نمی‌زاره»، « لااقل بی‌انصاف یک کلامی یک سلامی» و…از جمله قطعاتی بود که شامگاه ۲۴ مهرماه با همراهی و تشویق‌های پیاپی مخاطبان اجرا شد.

 

همچنین این خواننده، ترانه «نفس کشیدن سخته» اجرا و آن را به یک مجروح شیمیایی که در سالن حضور نداشت و دخترش به جای او در این کنسرت حاضر شده بود،‌ تقدیم کرد.

 

او قطعه «ای ایران» را هم در این کنسرت خواند و خطاب به حاضران اعلام کرد که بخش خلیج فارس این ترانه از سروده‌های پدرش است.

 

«شب سیاه غم‌گرفته» ترانه دیگری بود که به یاد فرهاد مهراد اجرا شد و پخش تصاویر این هنرمند درگذشته از مانیتورها فضای متفاوتی را به سالن بخشید.

***

در کنسرت روزبه نعمت‌الهی جمعی از هنرمندان و چهره‌های شناخته شده از جمله نیما نکیسا و علی شمس‌الهی (فوتبالیست)، آرش افشار، سیاوش رحمانی‌ (آهنگساز)، آیدین و امیر جودی‌، امیر طبری(خواننده)، مجید مظفری،‌ میترا حجار‌، بهاران بنی‌احمدی‌، کامبیز دیرباز‌، حبیب رضایی‌، سروش صحت‌، آزاده صمدپور‌، هومن سیدی‌ و رضا رشیدپور (بازیگر) حضور داشتند.

این خواننده همچنین با معرفی یک سامانه پیامکی از علاقه‌مندانش خواست تا نظرات خود را درباره ترانه‌هایش در این سامانه اعلام کنند.

همزمان با برگزاری کنسرت روزبه نعمت‌الهی در برج میلاد در فضای باز محوطه برج برنامه «عید تا عید» شبکه تهران به پخش زنده مشغول بود و کنسرت که با عید قربان مصادف بود با نیم ساعت تاخیر آغاز شد.

منبع: ایسنا

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي