روانشناسی شخصیت شما بر اساس رنگ های رویاهایتان

تاريخ : 2 مرداد

همه ما در روایاهایمان رنگ های متفاوتی می بینیم، عده ای هم سیاه و سفید، در این قسمت می خواهیم روانشناسی شخصیت شما بر اساس رنگ های رویاهایتان را موشکافی کنیم.

روانشناسی شخصیت شما بر اساس رنگ های رویاهایتان, پورتال خبری فرهنگی گهر

آیا رویاهایی که می بینید سیاه و سفید است یا رنگی؟ شاید هم رنگین کمانی. آیا می دانید رنگ ها نیز در رویاها مفهوم خاص خودشان را دارند؟ دفعه بعد که به سرزمین رویاهایتان رفتید حواستان به رنگ ها باشد تا به مفهومی که در پس این رنگ هاست پی ببرید.

آبی

آبی نشان دهنده حقیقت، دانایی، بهشت، ابدیت، آرامش، از خود گذشتگی، وفاداری و بی ریایی است. چه نشانه های خوبی درسته؟ شاید تمایل دارید که احساسات و انگیزه های خود را بررسی کنید، از این سرزمینی که هستید گریخته و سرزمین های جدیدی را جستجو کنید، یا تجربیات جدیدی را کسب کنید. حضور این رنگ در رویاهای شما نشان دهنده سلامت فکر و ذهن، ارتباط شما با راهنمای درون و خوش بینی نسبت به آینده است.

قهوه ای

رنگ قهوه ای در رویاها دنیادوستی، اهل عمل، سعادت خانواده، آسایش جسمی و محافظه کاری شما را نشان می دهد. قهوه ای نشان دهنده زمین است و شاید نشانه این باشد که می خواهید به اصل و ریشه خودتان باز گردید. زنانی که رنگ رویاهایشان دائما به رنگ قهوه ای است ( به عنوان مثال رنگ زمین زیر پاها و یا رنگ چشم های شخص مورد علاقه) حس داشتن یک سقف را تجربه خواهند کرد و آمادگی تشکیل خانواده و یک زندگی خانوادگی را پیدا می کنند.

سیاه

رنگ سیاه سمبل گمنامی، ضمیر ناخودآگاه، خطر، معما، سوگواری، عدم پذیرش و حتی نفرت است. سیاهی از شما دعوت می کند تا در ضمیر ناخودآگاه خود شیرجه بزنید تا درک بهتری از خودتان بدست بیاورید. شاید این رنگ نشان دهنده فقدان عشق و حمایت در دنیای واقعی شما باشد. رنگ سیاه نشان دهنده فرصت ها نیز می باشد. اگر سیاهی بر رویای لذت بخش شما سایه افکنده باشد می تواند دال بر معنویت پنهان و خصوصیات معنوی باشد. رنگ سیاه همیشه شیطانی نیست می تواند نور و روشنایی نیز باشد.

سرخابی

رنگ مورد علاقه من! این رنگ علیرغم جیغ بودنش نشان دهنده مراقبه و ارتباط شما با معنویات است. اگر رویاهای سرخابی می بینید افکار کهنه و قدیمی را از تربیت حذف می کنید و به تغییرات جدید و تازه خوش آمد می گویید. این رنگ با ثبات احساسی نیز در ارتباط است.

خاکستری

خاکستری نشان دهنده ترس، وحشت، افسردگی، دمدمی مزاجی و پریشانی است. اوه این نشانه ها خیلی بد هستند. شاید شمایی که خواب های خاکستری می بینید در زندگی واقعی خود دچار ناهماهنگی شده باشید. اگر بخواهیم جنبه مثبت آن را در نظر بگیریم رنگ خاکستری سمبل فردیت شماست یا این که دلالت بر یک دوراهی در زندگی دارد.

سبز

سبز نشان دهنده یک تغییر مثبت، سلامت، رشد، باروری، درمان، امید، آرامش، قدرت و متانت است. این رنگ به شما می گوید فقط به جلو پیش بروید و کاری که می خواهید را انجام دهید. سبز استعاره از بی تجربگی در بعضی جنبه های زندگی دارد. همچنین رنگ سمبلیک تلاش برای بدست آوردن استقلال فردی است. جنبه منفی رنگ سبز به حرص و طمع و حسادت بر می گردد.

صورتی

رویاهای صورتی نشان دهنده عشق، لذت، شادی، علاقه و مهربانی است. از طرفی رنگ صورتی ضعف و نارسایی بهخصوص در عشق را نیز نشان می دهد. وقتی با بی قراری از خواب های صورتی می پرید به خاطر دست و پنجه نرم کردن با مسئله وابستگی یا مشکلاتی است که با خانواده دارید.

قرمز

رنگ قرمز تعیین کننده انرژی، زور، قدرت، اشتیاق شدید، عداوت، نیرو، اشتیاق و انگیزه می باشد. مثل اینه که تو یک دردسر بزرگ افتاده باشی درسته؟ رنگ قرمز معانی احساسی و معنوی بسیار عمیقی دارد و تمام این معانی بستگی به مضمون خواب شما دارد. آیا در خواب دریای قرمز طوفان می بینید؟ شاید مسائلی در زندگی باعث عصابنیت شما شده است. وقتی خواب قرمز می بینید حتما قبل از این که حرکتی بکنید باید تعبیر خوابتان را جستجو کنید.

زرد

اگر خواب خوشایندی به رنگ زرد ببینید نشان دهنده قوه درک، انرژی، مهارت، شادی، توازن و فضیلت است. از طرفی دیگر اگر خوابتان ناخوشایند باشد رنگ زرد در آن نشانه فریب، رسوایی، خیانت، بزدلی و بیماری است.شاید در عالم بیداری از یک تصمیم گیری هراس دارید یا این که نمی توانید در مورد خاصی وارد عمل شوید. برای این که دیگران را راضی نگه دارید نیاز آن ها را در ارجعیت نسبت به نیاز خودتان قرار می دهید. رنگ زرد رنگ خلاقیت نیز هست بنابراین ممکن است ایده خلاقی داشته باشید که قرار است به زودی بروز داده شود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي