رقص بانوان در خانه جوان ارومیه/ تصاویر

ندای انقلاب: دوشنبه هفته گذشته (دوم بهمن ماه) شماری از مسئولین و دست اندرکاران شهرستان ارومیه به مناسبت سالروز حماسه دوم بهمن ماه انقلابیون ارومیه‌ای علیه نظام ستم‌شاهی، مراسم جشنی در “خانه جوان” این شهرستان برگزار کردند که با حواشی بسیاری همراه بود.

 

در جریان این مراسم، مدیر عامل” موسسه فرهنگی و هنری باریش” که مدیریت برگزاری مراسم را عهده دار بود،به‌جای پاسداشت انقلاب و شهدایی که در روز دوم بهمن ماه به‌دست گارد ستم‌شاهی به شهادت رسیده‌بودند، با نصب بنر در گوشه و کنار سالن و قرار دادن بروشورهای تبلیغاتی بر روی صندلی مدعوین اقدام به تبلیغات گسترده برای موسسه متبوع خود کرده بود.

رقص بانوان در خانه جوان ارومیه/ تصاویر

در این مراسم که بالغ بر ۲۵۰ نفر در آن حضور داشتند،ابتدا مجری برنامه برای حضار ترانه‌سرایی کرد و در ادامه با دعوت وی تعدادی از آقایان نیزاقدام به آوازه‌خوانی کردند و سرانجام با اجرای آهنگ‌های تند و طرب‌انگیز متاسفانه برخی از بانوان اقدام به رقصیدن کردند.

رقص بانوان در خانه جوان ارومیه/ تصاویر

رقص بانوان در خانه جوان ارومیه/ تصاویر

رقص بانوان در خانه جوان ارومیه/ تصاویر

 گفتنی است، دوم بهمن ماه نقطه عطف انقلاب اسلامی در ارومیه است، زیرا در این روز مردم اورمیه با تقدیم ۴ شهید، مقاومت جانانه ای در برابر ایادی ارتش شاهنشاهی کردند. طوری که تعدادی از انقلابیون با هدایت حجت الاسلام و المسلمین حسنی در پشت بام مسجد اعظم این شهرستان سنگر گرفته بودند که نفربر ارتش لشگر ۶۴ اورمیه گنبد این مسجد را هدف قرار داد و گنبد سوراخ شد، اما در نهایت با تیراندازی و دفاع انقلابیون از حریم مسجد، فرمانده لشکر مزبور به نیروهای خود دستور عقب نشینی داد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه