رفتارهای موردعلاقه زنان بعد از اتمام رابطه جنسی

رفتارهای موردعلاقه زنان بعد از اتمام رابطه جنسی

رفتارهای موردعلاقه زنان بعد از اتمام رابطه جنسی
رفتارهای موردعلاقه زنان بعد از اتمام رابطه جنسی

یکی از بخش های مهم و اساسی در رابطه جنسی با همسرتان نقطه پایانی است ، زنان از اینکه بعد از رابطه جنسی شوهرشان پشتش را به وی کرده و بخوابد احساس خوشایندی نخواهند داشت. فراموش نکنید زنان در هر صورت نیازمند توجه شما هستند، پس بخشی از انرژی خود را باید برای نقطه پایان رابطه ذخیره کنید. در زیر لیستی از مواردی که زنها بعد از رابطه جنسی و ارگاسم دوست دارند برایشان انجام شود، تهیه شده است. البته باید توجه داشت که گروههای مختلف خانم ها تمایلات متفاوتی داشته

به عبارت دیگر موارد زیر قابل تعمیم به کل جامعه زنان نیست. و حتی ممکن است عده قلیلی از خانم ها بعد از پایان رابطه جنسی دیگر هیچ گونه تماس جسمی و عاطفی را دوست نداشته باشند،این خواسته هرگز به معنی سرد مزاجی این خانم ها نیست، آن ها فقط دوست دارند مدت کوتاهی با خودشان تنها باشند، پس آن ها را درک کنید.

1 – درآغوش گرفتن:

تقریبا” همه خانمها دوست دارند که بعد از رابطه جنسی، توسط مرد در آغوش گرفته ونوازش شوند.در آغوش گرفتن و حلقه کردن دستها بدور زن و نوازش او احساس بسیارخوبی به زن میبخشد.حتی اگر بسیارخسته شده اید و دیگر انرژی برای ادامه دادن ندارید، دستهایتان را به دور اوحلقه کرده چند کلمه محبت آمیز به او بگویید و بعد بخوابید!

2 – صحبت کردن:

هر چند اکثرمردها بدنبال رابطه جنسی خسته شده و یارای انجام هیچکاری را ندارند ولی گروهی از زنها دوست دارند که بعد از رابطه جنسی کمی صحبت کنند. در این مواقع فقط باید گوش خود را به او بسپارید! اگرخوش شانس باشید او به شرح آنچه گذشت و احساسش از رابطه جنسی با شما می پردازد. اما مواظب باشید که در بین صحبتهای او صدای خوروپف شما بلند نشود! همه مردها بعد از ارگاسم دوست دارند کمی بخوابند،این امر کاملا” طبیعی است ولی به شریک جنسیتان هم توجه داشته باشید واجازه دهید او در کنارشما باشد، تا این تصورپیش نیاید که شما فقط به فکر خودتان هستید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه