رضا رشیدپور بعد از احضار شدن به دادگاه : روحانی متشکریم!

رضا رشیدپور بعد از احضار شدن به دادگاه حرف های کنایه آمیزی زده که در ادامه می خوانید

رضا رشیدپور بعد از احضار شدن به دادگاه : روحانی متشکریم!

رضا رشیدپور با انتشار تصویر احضاریه خود در اینستاگرام نوشت:

انتظار برعکس و نتیجه در عکس

آستانه تحمل و نقدپذیری برخی مدیران دولت محترم تدبیر و امید چقدر است؟

چند وقت پیش نقدکوتاهی نسبت به عزل و نصب های یک ساعته در یکی از زیرمجموعه های وزارت نفت در برنامه مطرح کردم که نتیجه آن را در عکس مشاهده می فرمایید.

انتظار برعکس داشتیم و نتیجه در عکس گرفتیم.

ضمن احترام به قانون و بازپرس عزیز، حتما در شعبه حاضر شده و عرایضم را تقدیم ساحت دادگاه خواهم کرد.

روحانی متشکریم

رضا رشیدپور بعد از احضار شدن به دادگاه : روحانی متشکریم!

رضا رشیدپور متولد هجدهم مرداد ماه ۱۳۵۴ در خیابان سلسبیل (رودکی) تهران با اصالت آذری است، تنها یک خواهر کوچک‌تر از خودش دارد که مهندس معمار است. مادرش خانه‌دار و پدرش مهندس برق و الکترونیک بوده و زمانی‌که برای جمع‌آوری تجهیزات لشکر عاشورا به دزفول اعزام شده بود، حین انجام وظیفه قطع نخاع شد و در سال ۷۶ درگذشت. در دوران مدرسه درسخوان بوده به طوری که دیپلم ریاضی-فیزیک خود را با معدل ۱۹٫۸۶ گرفته و همزمان در دو دانشگاه، در دو رشته عمران و کارگردانی فارغ‌التحصیل شده است.

وی در سال ۸۲ با نغمه مهرپاک مجری برنامهٔ تصویر زندگی ازدواج کرد و دختری به نام هلن دارد. رشیدپور علاوه بر مجری گری به کار کارگردانی و ساخت و ساز نیز اشتغال دارد. وی در فیلم‌های سوپراستار، شیش و بش و در امتداد شهر نقش‌آفرینی کرده است.

او سابقه مجری‌گری در چند برنامه تلویزیونی در شبکه پنج را بر عهده داشت که بعضی از آن‌ها به نوعی توقیف شدند.

او در سال ۹۱ اقدام به تهیه ویدئوهای انتقادی و نشر آنها از طریق سایت فیس بوک و یا یوتیوب کرد. در تاریخ اول تیر ۱۳۹۲ محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد تلویزیون جهانی پرسپولیس با مجری گری رضا رشیدپور افتتاح خواهد شد. او مدیر مرکز چند رسانه‌ای تهران واقع در خیابان آفریقا است.

چندی پیش برنامه «دید درشب» او از طریق سامانه آپارات منتشر می‌شد. دید در شب برنامه‌ای گفتگو محور است که رشیدپور در این برنامه، با دعوت از چهره‌های سرشناس، در گفتگویی چالشی دربارهٔ حواشی مهم زندگی این افراد سؤال می‌پرسد. اکبر عبدی، شیلا خداداد، امیر تتلو، شهرام جزایری، محمدجواد ظریف، رضا کیانیان، مصطفی کواکبیان، حسین پاکدل، محمد صادق خرازی و سیروان خسروی جزو مهمانان این برنامه بوده‌اند. علی اکبر جوانفکر مشاور احمدی‌نژاد هم جز میهمانان این برنامه بود که فیلم آن برنامه بعلت مخالفت مقامات مسوول زیربط اجازه انتشار نیافت.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه