رحمتی فتح الله زاده را تهدید به ترک استقلال کرد / عکس

تاريخ : 20 مهر

 این روزها بازار جنگ و دعوا در فوتبال ایران حسابی داغ است. یکی از این درگیری ها که حسابی سر و صدا به راه انداخته، جنگ داخلی استقلالی ها است که یک پای آن امیر حسین صادقی است و یک پای دیگر آن هم مهدی رحمتی و حامیانش از جمله اکبرپور و عمران زاده هستند.

 رحمتی فتح الله زاده را تهدید به ترک استقلال کرد / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

در راستای این درگیری ها با خبر شدیم مهدی رحمتی چهارشنبه شب به همراه بابازده، مربی گلرهای استقلال، به دفتر این باشگاه رفته و با علی فتح الله زاده، دیدار و گفتگو کرده است.

بر اساس شنیده ها رحمتی در این جلسه حسابی از رفتار صادقی گلایه کرده و حرف های تندی را علیه او به زبان آورده است. این طور که گفته می شود کار در این جلسه به تهدید هم کشیده شده است. رحمتی در این جلسه مدعی شده اگر بی احترامی های صادقی ادامه پیدا کند و باشگاه او را کنترل نکند، او از استقلال می رود.

البته بابازاده که در این جلسه حاضر بوده، ادعا می کند دروازه بان استقلال و حاجی فقط با یکدیگر احوالپرسی کرده اند و هیچ بحث خاصی مطرح نبوده است. او حتی شایعه تهدید رحمتی به رفتن از استقلال را هم تکذیب کرده و مدعی شده این دروازه بان تا پایان فصل در استقلال می ماند.

البته به این نکته باید اشاره داشت که رحمتی در استقلال می ماند اما دلیل این مساله برخورد احتمالی باشگاه و شخص امیر قلعه نویی با صادقی خواهد بود نه چیز دیگری.

منبع:جام نیوز

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي