راه اندازی خط تولید پژو 2008 چند روز آینده

جزییات خبر راه اندازی خط تولید پژو 2008 چند روز آینده را در ادامه می خوانید

راه اندازی خط تولید پژو 2008 چند روز آینده

خودروی پژو 2008 که یک خودروی شاسی بلند است حدود 3 سال پیش به بازارهای دنیا عرضه شده است. قرار است این خودرو با سرمایه گذاری مشترک پژو و ایران خودرو در شرکت ایران خودرو تولید شود که برای این کار نیاز به ایجاد خط مونتاژ جدید در شرکت ایران خودرو است.

شهریورماه 91 بود که پژو با معرفی 2008 مفهومی به همه نشان داد که تصمیمی جدی برای عرضه کوچکترین شاسی بلند خود گرفته است. زمان گذشت تا نمایشگاه پاریس 2012 که اولین نمونه مقیاس واقعی آن ساخته شد. ولی امروز دیگر نه با یک خودروی مفهومی سروکار داریم نه با یک ماکت بزرگ! 2008 مفهومی پژو حالا تبدیل به خودرویی 100 درصد واقعی شده!

با انجام تست های راه اندازی سرد خط بدنه پژو 2008 ، خط تولید این خودرو آماده راه اندازی و انجام تست های گرم شد. در ادامه با تک شات همراه باشید.

ایمان احتشام، معاون خودرویی شرکت تام ایران خودرو، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد که ایران خودرو در حال تنظیمات نهایی است تا تولید گرم نیز با حضور کارشناسان تام و ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو و پژو) انجام شود.

وی در ادامه گفت که شرکت تام پروژه خط بدنه پژو 2008 را در یک مناقصه بین المللی که با حضور برخی شرکت های چینی و اروپایی برگزار شد، برنده شد.

احتشام افزود:

تمامی مراحل فرآیند، طراحی چیدمان خط، جیگ و فیکسچر و سیستم های انتقال که عمده تجهیزات خط تولید محسوب می شود، از سوی کارشناسان ایرانی به انجام رسیده است. امیدواریم که بقیه کارهای خط تولید و راه اندازی نهایی، طی روزهای آینده و در بهمن ماه به انجام برسد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه