راهکارهای طبیعی برای از بین بردن تیرگی زیر بغل

تاريخ : 21 مهر

بسیاری از خانم ها همیشه به دنبال راه هایی برای از بین بردن تیرگی زیر بغل هستند. در این مطلب راهکارهایی طیعی برای این منظور به شما عزیزان معرفی می کنیم. با ما همراه شوید

راهکارهای طبیعی برای از بین بردن تیرگی زیر بغل, پورتال خبری فرهنگی گهر

تیرگی زیر بغل در اثر استفاده از کرم های مو بر،تعریق بیش از حد،عدم تهویه کافی در ناحیه زیر بغل،وجود سلول های مرده در این ناحیه یا استفاده از اسپری های ضد عرق بر پایه الکل ایجاد می شود.اما جای هیچ نگرانی نیست،زیرا درمان های طبیعی بسیاری برای برطرف کردن تیرگی زیر بغل وجود دارد.

سیب زمینی

سیب زمینی دارای خاصیت سفید کنندگی می باشد.سیب زمینی را برش داده و آن را بر روی ناحیه زیر بغل مالش دهید. شما همچنین می توانید سیب زمینی را ریز ریز کرده و آب آن را بر روی لکه های تیره بمالید. ۱۵-۲۰ دقیقه صبر کنید تا خشک شود و سپس آن را با آب ولرم بشویید.این روش را ۲ بار در روز تکرار کنید.شما می توانید همین روش را با خیار انجام دهید.

لیمو ترش

یک برش لیمو را به مدت چند دقیقه بر روی پوست زیر بغل مالش دهید. ۱۰ دقیقه صبر کرده و سپس آن را بشویید.لیمو ترش می تواند موجب خشکی پوست شود،بنابراین می توانید پس از آن از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

جوش شیرین

جوش شیرین را با آب مخلوط کرده تا به صورت خمیر درآید. خمیر را بر روی سیاهی زیر بغل بمالید و اجازه دهید خشک شود، سپس آن را با آب بشویید.این روش را چند بار در هفته انجام دهید.

سرکه

سرکه را با آرد مخلوط کرده تا به صورت خمیری شکل درآید. آن را بر ناحیه زیر بغل بمالید و ۱۰-۱۵ دقیقه صبر کنید تا خشک شود، سپس آن را با آب ولرم بشویید.این روش را چند بار در هفته انجام دهید.

شیر

یک قاشق غذا خوری آرد،دو قاشق غذا خوری شیر پر چرب و یک قاشق چای خوری ماست ساده را با هم مخلوط کرده تا به صورت خمیر در آیند. ترکیب را بر ناحیه زیر بغل مالیده و به مدت ۱۵ دقیقه صبر کنید تا خشک شود،سپس آن را با آب سرد بشویید.این روش را چند بار در هفته انجام دهید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي