راهکارهای “بابک زنجانی” برای ثروتمند شدن

بابک زنجانی مالک و رئیس هیئت مدیره ی هلدینگ سورینت اکنون و با گذشت فقط چند سال توانسته است در سن 43 سالگی به سرمایه ای بالغ بر 000 . 000. 000. 000. 25 تومان دست یابد ، او می گوید این رقم عجیب و غریب در این مدت تنها با «یاری خدا» حاصل شده و هیچگونه دست های پشت پرده و یا سفارش های آقایان از بالا در کار نبوده

او معتقد است تنها گاهی اوقات شانس به یاری اش می آمده و فقط و فقط «خدا برایش خواسته» است.بابک زنجانی که همچنان مجرد است ، اکنون مالک 64 شرکت داخلی و خارجی است و مدیریت حدود 17 هزار کارمند را بر عهده دارد ؛ شرکت هولدینگ توسعه سورینت قشم، اولین بانک سرمایه گذاری اسلامی در مالزی، سهامدار شرکت هواپیمایی انور ترکیه، مؤسسه مالی اعتباری در امارات ،  بانک ارزش تاجیکستان ، باشگاه فوتبال راه‌آهن و هواپیمایی قشم بخشی از دارایی های بابک خان است.

راهکارهای “بابک زنجانی” برای ثروتمند شدن, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

گذشته از این نکات و با تأمل در معدود مصاحبه های وی با رسانه ها می توان شاه کلیدهای موفقیت آقای بانکدار را از وی به سرقت برد و بدین وسیله دری از درهای خوشبختی را به روی خود باز کرد.

نکات پند آموز زیر از جمله مواردی است که بابک خان چاشنی فعالیت های روزانه و افکار خود کرده است تا امروز به اینجا برسد :

* در دوران خدمت مقدس سربازی مودب باشید و ضمن رعایت اوامر فرمانده و بالادستان ، تمام تلاش خود را کنید تا بتوانید پس از دوران آموزشی از شهرستان دورافتاده محل خدمت تان خود را به تهران منتقل کنید و راننده بانک مرکزی شوید. در موارد احتمالی راننده وزرا ، نمایندگان مجلس ، ریاست گمرک ، ستاد سوخت ، سازمان بازرسی و … نیز مورد قبول است.

*پس از خدمت به درآمدهای روزانه 17 میلیون تومانی اکتفا نکید و برای دستیابی به افق ها دور تر گهگاه به دل بازار ارز و سکه هم بزنید.

* تا می توانید شرکت تاسیس کنید ، این کار گرچه سرمایه ای اندک می طلبد اما در آینده چنان عصای دست تان شود که فوائد زائدالوصف آن از حوصله ی این نوشتار خارج است.لازم نیست شرکت های اقماری تان تماما در داخل کشور به ثبت برسد ، کشورهای آسیایی نظیر مالزی ، چین و امارت هم برای این امر بسیار مناسب اند.

*گذراندن چند دوره دوساله حبس ، ترجیحا در زندان اوین برای بروز رسانی اطلاعات و ارتباط گیری با اهالی فن از ملزومات ضروری برای این مسیر دشوار ثروت اندوزی است.از یاد نبرید به محض خروج از زندان ارتباط خود را با این افراد قطع کنید .

*فراملی فکر کنید و حتی اگر در شهرهای حاشیه ای ترکیه احدی را هم نمی شناسید ، سری به آنجا بزنید ، می گویند در انجا پوست گوسفند را خوب می خرند.

*نکته ی بعدی مقوله ی واردات است ؛ این فن همچنان هم خیلی از افراد را به جرگه ی ثروتمندان هدایت می کند .واردات هر نوع کالایی با هر درجه کیفیتی با جدیت در دستور کار قرار دهید.

*به مدیران زیر دستتان اعتماد کنید ، تفویض اختیار در این مرحله موضوع مهمی است ، از یاد نبرید هر انسانی که دارای نبض تپنده ای است می تواند شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری کند ، گذشته از این قبول مسئولیت چندین شرکت و یک لشگر کارمند بیش از یک شخص مسئولیت پذیر می طلبد .

*سیاسی نباشید ؛ حتی نیازی نیست بدانید چه کسی هم اکنون در کشورتان رییس جمهور است و در اخرین نشست خبری خود در مورد مذاکرات با غرب چه رویکردی را دنبال کرده است ، شما ماموریت ویژه تری دارید ، شما فقط آمده اید تا ثرومندترین در ایران شوید.

*به تمامی عرصه ورود کنید ، از آدامس خروس فروشی گرفته تا باشگاه داری .در همه ی این بیزنس ها پول های سرگردان برای خواص ریخته است ، تنها کافی است قدری مانند بابک خان شانس بیاورید.

*اشتباه نکنید ، به گفته ی بابک خان تنها موضوعی که  هیچ تاثیری در پولدارشدنتان ندارد ، سفارش های آقای x ، نامه از آقای y و لابی با آقای z است ، در اینجا فقط کافی است “خدا برای تان بخواهد” .

*سراغ تحصیلات و آموزش های خاص نروید ، زمان برای شما بیشتر از آن ارزش دارد که خود را وقف استاد و کتاب و واحد های درسی کنید ، بی شک تمامی این دروس را در یک معامله ی نفتی و جابجایی پولش می آموزید.

*از آنجا که مرد 25 هزار میلیاردی کشورمان همچنان مجرد است پس از یاد نبرید که دوران پیش از ازدواج بهترین زمان برای ثروت اندوزی است.

منبع: عرش نیوز

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه

  1. مهدی says:

    با سلام همه از این گفته به خنده می ایند چرا که خوشبختی را در ثروت اندوزی میدانند . اما اینطور نیست اگر خدایی ناکرده فردا روز اخر زندگی جناب بابک زنجانی یکی از خان های دوره جمهوری اسلامی باشد تمامی مایملکش به کدام یک از ورثه اش میرسد که برای بزرگ کردنش عشق صرفش کرده باشد و شبانگاهان برای تب کردنش سوره امن یوجیبو را خوانده باشد. از نظر من و خدای مهربان ثروت خوشبختی نمیاورد و تنها ادمی به ان اندازه که زندگیش به خوشی و بی دغدغه سپری شود کافیست که از گنج ثروت دارا باشد. غناعت را تعریف کنید . غناعت یعنی من به ان اندازه داشته باشم که رفاه کامل برای همسر و فرزندانم را فراهم نمایم و با ارامش و عشق به خانواده و زندگی /روزگاربا خدا را سپری نمایم و خوشبخت و عاقبت خیر از دنیا ره ببندم و داراییم که محبت و عشق است را برای فرزندانم و انها نیز برای فرزندانشان به ارث بگذارند. اری بدانیم که جناب بابک خان خوشبخت نیستند. مسئله اینجاست که دیگر زندگی شیرین از کام وی دور گشته و تشکیل خانواده برایش دیر شده چرا که اگر ایشان امروز ازدواج کنند تا فرزندشان به دنیا بیاید و بزرگ شود نه اینکه پدرش بشود بلکه پدر بزرگش محسوب میشود. به این دلایل است که میگویم بابک خان ثروتمند هستند ولی خوشبخت نیستند . پس بدانیم پول خوشبختی نمیاورد.