راهکارهایی برای کسب درآمد بیشتر با کار کمتر

تاريخ : 31 تیر

در ادامه راهکارهایی برای کسب درآمد بیشتر با کار کمتر را عنوان می کنیم.

راهکارهایی برای کسب درآمد بیشتر با کار کمتر, پورتال خبری فرهنگی گهر

کسب درامد بیشتر و رسیدن به پول کافی هدف اصلی شما در فعالیت شغلی است ولی چرایی و چگونگی اش را گاهی نمی دانید به همین دلیل هرچه بیشتر کار می کنید کمتر به پول می رسید .این باور به شدت در من هم وجود داشت، تا زمانی که اطرافم پر شد از کارآفرینان موفقی که با قرار دادن سیستم هایی در محل کارشان، با حضور یا بدون حضورشان در آن جا، کسب و کارشان رشد می کرد.

راههای کسب درآمد بیشتر با کار کمتر

تا به حال احساس کرده اید لحظات واقعا مهمی را از دست می دهید؟ برای کیفه، زمانش رسیده بود که اولویت هایش را دوباره ارزش یابی کند و سیستم هایی را در محل کارش قرار داهد تا کسب وکارش با حضور یا بدون حضور او بچرخند.

۴روش و ترفند برای آنکه کم تر کار کنید و درآمد بیشتر داشته باشید:

۱.بر فعالیت های پُردرآمد و تأثیرگذار تمرکز کنید.

همه ی ما ۲۴ ساعت در روز وقت داریم، با این حال چه طور برخی افراد کارهای بسیاری بیش تری از ما در همین زمان انجام می دهند؟

آیا آنها قدرتی فراانسانی دارند که من و شما نداریم؟

خیر، آنها فقط درک کرده اند چه طور در زمان کم تر، پول بیش تری به دست بیاورند. از خودتان بپرسید، “چه فعالیت های پردرآمد و تأثیرگذاری را می توانم برای پیشرفت کسب و کارم انجام دهم؟” سپس این فعالیت های مشخص را اجرا کنید تا کارهای مطلوب تان به انجام برسد. اجازه ندهید تا زمانی که وظایف مشخص شده تان را انجام نداده اید، کنترل تان به دست شخص دیگری بیفتد.

۲.قانون “اگر”.

اهداف و شیوه ی زندگی تان را مشخص کنید. می خواهید چقدر پول در بیاورید؟ می خواهید چه جایگاهی در کسب و کارتان داشته باشید؟ حالا، افرادی را تصور کنید که درحال حاضر در همان جایگاه قرار دارند. کاری که آنها می کنند چه تفاوتی با شما دارد؟ چه وظایفی را درحال حاضر انجام می دهید که آنها به دیگران واگذار می کنند؟

برای بازی کردن، طوری عمل کنید که “اگر” اکنون در آن جایگاه بودید، عمل می کردید. یک توصیه، استخدام دستیار است. ممکن است با خودتان فکر کنید “نمی توانم از پس هزینه های دستیار بر بیایم”، من شما را با این پرسش به چالش می کشم که وقت تان چقدر ارزش دارد؟ امروزه، می توانید دستیاران بین المللی مجازی استخدام کنید که به ازای ساعتی ۳ دلار کار می کنند(یا به ازای حداقل دستمزد در ایالات متحد امریکا). اگر فکر می کنید ارزش وقت تان بیش تر از مجموع این هزینه ها نیست، پس احتمالا نمی توانید کارآفرین خوبی باشید.

۳.اطراف تان را با مشاوران عالی احاطه کنید.

کارآفرین مرحوم، جیم ران می گفت:“شما میانگین پنج نفری هستید که بیش ترین وقت را با آنها می گذرانید. این پنج نفر چه کسانی هستند؟ آیا همان طور زندگی می کنند که شما می خواهید زندگی کنید؟ اگر نه، شما و چشم اندازهای تان چه می شوید؟”

اگر می خواهید کسب و کارتان را به سطح بالاتری برسانید و وقت آزادتری داشته باشید، اطراف تان را با مشاورانی احاطه کنید که سبک زندگی مدنظر شما را دارند و می توانند در مسیر پیشرفت، هدایت تان کنند. یکی از مشاوران من، مارک آنتونی، می گوید “خیلی سخت است برچسب روی جعبه را بخوانید، وقتی درون آن هستید.” افراد کمی هستند که به آینه نگاه کنند، خودشان را بینند و انتقادهای سازنده ای از خودشان بکنند.

۴.پیوسته و روزانه تمرین خودبهبودی یا خودریکاوری داشته باشید.

ذهن تان بزرگ ترین سرمایه ی شما است تا وقتی که بدانید چه طور به گونه ای مناسب از آن بهره بگیرید. بعضی از موفق ترین کارآفرینان، برنامه ی روزانه ی خودبهبودی دارند. ۳۰ دقیقه ی شروع روز و ۳۰ دقیقه ی پایان روزتان را به نکات مثبتی اختصاص دهید که ذهن تان را باز می کند و مجموعه ی مهارت های تان را ارتقاء می دهد. کسب و کارتان تا جایی رشد می کند که شما امکانش را فراهم می کنید، و این رشد با شما شروع می شود.

شما به دنیای کارآفرینی آمدید تا وقت آزاد بیش تری داشته باشید. این ۴ نکته را به کار گیرید تا آزادی که همه به دنبالش هستند، دیگر رویای شما نباشد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي