راهنمای ساخت کانال در یوتیوب

تاريخ : 28 آبان

در این بخش مطلب جدیدی برای شما عزیزان تهیه و تنظیم کرده ایم که دعوت می کنیم تا پایان ما را همراهی کنید.

عنوان مطلب جدیدی که در این قسمت از سایت گهر به آن می پردازیم:

راهنمای ساخت کانال در یوتیوب

راهنمای ساخت کانال در یوتیوب, پورتال خبری فرهنگی گهر

آموزش ساخت کانال در یوتیوب / YOUTUBE

یوتیوب این امکان را در اختیار شما قرار میدهد که بعد از ثبت نام در آن یک کانال با محتوای دلخواه خودتان ایجاد کنید . با ایجاد کانال می توانید محتوای آموزشی یا تخصصی در زمینه فعالیت خودتان را در کانال ساخته شده آپلود کرده و در اختیار دیگران قرار بدهید . لازمه پیشرفت شرکت ها کمک گرفتن از دنیای مجازی می باشد که یوتیوب نیز از این قاعده مستثنی نیست ولی نسبت به سایر رقبا کمی مشکلی تر است . در ادامه روش ساخت کانال در YouTube را آموزش میدهم .

برای ایجاد کانال باید یک حساب کاربری یوتیوب یا حساب جیمیل داشته باشید . اگر ندارید ابتدا یک حساب کاربری بسازید . برای شروع روی گزینه ی “Sign In” درگوشه ی بالای سمت راست صفحه کلیک کنید.اگر حساب کاربری ندارید زمانی که گزینه ی “Sign In” روی صفحه نمایان می شود ( با لوگوی گوگل در گوشه ی بالای سمت چپ) , روی دکمه ی “Create an Account” که روی گوشه ی بالایی ظاهر شده است کلیک کنید. حال باید اکانت جدید گوگل کلیک کنید.

فرض را بر این می گیرم که یک حساب ایجاد کرده اید .

بسیار خوب بدون وارد شدن مستقیم به بخش تنظیمات بر روی این لینک کلیک کنید . (لینک مستقیم https://www.youtube.com/account)

برای ایجاد کانال باید یک حساب کاربری یوتیوب یا حساب جیمیل داشته باشید

نام برای کانال انتخاب کرده و بر روی کلید Create کلید کنید .این عنوان در هنگام جستجو کاربرد دارد . سعی کنید نامی استاندارد انتخاب کنید.

بالای صفحه می توانید عکس لوگو یا هر تصویر دیگری را برای پروفایل کانال انتخاب کنید .

برای مشاهده کانال ساخته شده سمت چپ بر روی منوی همبرگری کلیک کرده و گزینه Settings را انتخاب کنید . از طریق پیوند See all my channels or create a new channel می توانید تمام کانال های ایجاد شده را مشاهده کنید .

در این صفحه از طریق پیوند Add or remove managers می توانید کانال ساخته شده را حذف یا ویرایش کنید . برای حذف نیاز به وارد کردن رمز عبور دارید و یوتیوب به شما اجازه نمیدهد به صورت مستقیم حساب کاربری را حذف کنید . یکبار باید لاگین کرده و سپس کانال را حذف کنید .

همچنین از طریق پیوند View or change your account settings این امکان وجود دارد که تنظیمات حساب کاربری را تغییر بدهید .

بسیار خوب برای آپلود یک کلیپ یا آموزش ویدوئویی کافیست بالای صفحه سمت راست بر روی تصویر پروفایلتان کلیک کرده و کانال ساخته شده را انتخاب کنید . روشهای مختلفی برای ورود به کانال وجود دارد که بهترین راه بستگی به خودتان دارد مثلا انتخاب گزینه Settings

بعد از وارد شدن به کانال گزینه Customize Channel را انتخاب کنید .

بالای صفحه جدا از لوگو یا هر تصویر دیگری می توانید یک تصویر افقی هم به عنوان بنر یا هدر کانال از طریق لینک Add Channel art اضافه کنید . ابعاد این تصویر حداکثر می تواند ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل باشد .

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي