راهنمای انتخاب و خرید میز کنسول برای جهیزیه عروس

تاريخ : 14 آبان

راهنمای انتخاب و خرید میز کنسول برای جهیزیه عروس را در ادامه می خوانید

راهنمای انتخاب و خرید میز کنسول برای جهیزیه عروس, پورتال خبری فرهنگی گهر

میز کنسول و آینه در هر خانه با سبک دکوراسیون داخلی مختلف جایی برای خود خواهد داشت و اینطور نیست که میز کنسول و آینه تنها برای خانه های مجلل و دکوراسیون های داخلی اشرافی طراحی شده باشد اما در سبک های اجرا شده به دو بخش سلطنتی و مدرن تقسیم می شوند. میز کنسول های چوبی با قاب آینه های منبت کاری شده به طبع موجب زیبایی دکوراسیون سالن پذیرایی خواهد شد و تنها نکته در انتخاب این بخش از لوازم خانه تطابق اندازه میز و آینه با محیطی که در آن قرار خواهد گرفت است.

میز کنسول را می‌توان در قسمت ورودی خانه یا سایر اتاق‌ها قرار داد تا ضمن زیبایی، فضای اضافه‌ای برای گذاشتن وسایل بوجود آید.

برای انتخاب میز کنسول مناسب، اندازه جایی را که کنسول قرار می‌گیرد، یادداشت کنید.

مدل

به دنبال کنسولی باشید که مناسب با سبک دکوراسیون ورودی خانه باشد. به شکل میز کنسول و جزئیاتی مانند چوب و دستگیره‌ها توجه کنید.

برای سبک مدرن، کنسول ساده‌تر و در مورد سبک کلاسیک مدلی انتخاب کنید که کار چوب آن بیش‌تر باشد.

جنس

سعی کنید جنس کنسول از مواد بادوام و با کیفیت و با مبلمان شما هماهنگ باشد.

کاربرد

کنسول کاربردهای مختلفی دارد. می‌توان روی آن گلدان و کتاب گذاشت. یا وسایل ریز را داخل آن قرار داد. حتی بعضی از کنسول برای نوشتن و به عنوان میز تحریر استفاده می‌کنند. کنسول اغلب همراه آینه استفاده می‌شود. در انتخاب کنسول به کاربرد آن توجه کنید.

آینه کنسول نقش بسزایی در دکوراسیون داخلی منازل داراست,آینه کنسول از جمله لوازمی است که ظاهری شکیل به منزل شما می دهد.منازل امروزی غالبا در دو سبک مدرن یا کلاسیک ویا تلفیقی از دوسبک مدرن کلاسیک دکوراسیون می شود.بنابراین شما بعد از آشنایی مختصر با هر دو سبک می توانید از میان آینه کنسول کلاسیک وآینه کنسول مدرن یکی را با توجه به دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب کنید.

دکوراسیون کلاسیک

سبک کلاسیک راحتی وآسایش را با خود به همراه دارد,در واقع سبک کلاسیک همان سبک سنتی است که قدری رنگ و روی امروزی به خود گرفته است.اغلب ما ایرانی ها در منازلی به سبک کلاسیک رشد کرده ایم.خانه هایی با دکوراسیون کلاسیک ,خانه هایی است که ما در آن احساس راحتی می کنیم.در دکوراسیون این منازل,ست مبلمان کلاسیک,ست غذاخوری کلاسیک و ست سرویس خواب کلاسیک چیدمان می شود.

بنابراین بهره گیری از یک آینه کنسول کلاسیک می تواند اثر مطلوبی در فضای منزلتان داشته باشد.آینه کنسول کلاسیک علاوه بر زیبایی منزل شما,باعث بزرگتر جلوه دادن فضای منزل می شود.آینه کنسول کلاسیک با نورپردازی مناسب می تواند حس قرار گرفتن در فضایی بزرگ وزیبا را به شما القا کند.اغلب ست مبلمان کلاسیک در مجموعه مبل سام اکسون دارای آینه و کنسول می باشد.به شما توصیه می کنیم برای زیبایی وشکیل شدن منزل خود حتما از آینه کنسول ست با مبلمان خود,در دکوراسیون داخلیاستفاده نمایید.

دکوراسیون مدرن

در سبک مدرن,مبلمان معمولا به صورت انواع مبلمان راحتی بدون طرح و زرق وبرق های مبلمان کلاسیک می باشد.سبک مدرن امروزی تر وپر کاربرد تر می باشد و اغلب ما دردکوراسیون داخلی منازل خود یا در بخشی از چیدمان منزلمان از این سبک بهره می گیریم.در کنار مبلمان مدرن می توانید از یک آینه کنسول مدرن برای جلوه بیشتر منزلتان استفاده کنید.استفاده از آینه در یک خانه مدرن می تواند به صورت آینه وکنسول ویا آینه بدون کنسول به صورت دیواری استفاده شود.شما می توانید طرح وجنس آِینه خود را با توجه به مبلمان منزلتان انتخاب کنید.وجود آینه در فضای نشیمن و نور پردازی مناسب محیطی آرام برای شما فراهم می کند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي