راهنمای انتخاب رنگ لباس براساس پوست صورت

تاريخ : 12 مهر

در این بخش مطلب جدیدی برای شما عزیزان تهیه و تنظیم کرده ایم که دعوت می کنیم تا پایان ما را همراهی کنید.

عنوان مطلب جدیدی که در این قسمت از سایت گهر به آن می پردازیم:

راهنمای انتخاب رنگ لباس براساس پوست صورت

راهنمای انتخاب رنگ لباس براساس پوست صورت, پورتال خبری فرهنگی گهر

بهترین رنگ لباس مناسب پوست های صورت

هر فردی پوستی متفاوت، از روشن و گندمی گرفته تا تیره و…، دارد. بعضی از رنگ‌ها هستند که نسبت به رنگ‌های دیگر بیشتر به ما می‌آیند و هنگامی که آنها را می پوشیم زیباتر و شیک تر به نظر می رسیم.

اما از چه راهی متوجه شویم که چه رنگ لباسی به صورت ما می‌آید و چه رنگی به ما نمی‌آید؟ 

خیلی ها از پوشیدن لباس های رنگی صرف ‌نظر کرده و دو رنگ سیاه و سفید را ترجیح می دهند. بعضی به این دلیل که فکر می‌کنند لباس‌های رنگی به آنها نمی‌آید یا به اشتباه فکر می کنند مشکی به آن ها بیشتر می آید، جرات و لذت پوشیدن رنگ های شاد را از دست می دهند و به رنگ های تیره محدود می شوند.

حال آن که شخصیت افراد با پوشیدن لباس های رنگی بیش تر نشان داده می شود. بنابراین بهتر است که به جای محدود کردن خودتان به چند رنگ، به دنبال رنگ هایی باشید که به شما می آیند.

در ادامه به شما کمک می کنیم تا با توجه به رنگ پوست تان، بهترین رنگ لباس را برای خود انتخاب کنید.

پوست روشن

آیا موهایی قرمز، بلوند یا قهوه ای روشن دارید؟ اگر موهایتان به یکی از این رنگ هاست، مطمئنا پوستی روشن دارید. افرادی که پوستی سرد یا روشن دارند، به سادگی زیر نور آفتاب تغییر رنگ نمی دهند یا حتی در بیشتر موارد قرمز می شوند. این افراد با این شرایط باید به چهره خود کمی رنگ دهند.

چه رنگ هایی بپوشید؟

رنگ های تیره مانند خاکستری، قهوه ای، شرابی، سبز تیره، سورمه ای و آبی تیره از این جهت که با پوست تان در تضاد خواهند بود، به صورت شما می آیند. در واقع این رنگ ها تاکید را از روی پوست تان برداشته و چشم ها را به سمت خود جلب می کنند که در این صورت بی رنگی پوست تان خیلی به چشم نمی آید.

از پوشیدن چه رنگ هایی خودداری کنید؟

از این رو که پوست صورت شما روشن است، باید از پوشیدن رنگ های روشن خودداری کنید. رنگ های پاستلی نیز رنگ چهره شما را پریده تر نشان می دهد، بنابراین دور رنگ های پاستلی را نیز خط بکشید. این موضوع در مورد رنگ های خنثی مانند سفید، مشکی یا بژ نیز صادق است. به جای آنها از رنگ های خردلی، خاکی یا فیلی استفاده کنید.

اگر به رنگ های روشن تمایل زیادی دارید، پیشنهاد ما به شما این است که رنگ های تیره مانند سورمه ای، قهوه و مشکی را در کنار رنگ های روشن به تن کنید اما از پوشیدن رنگ های روشن به تنهایی، به شدت بپرهیزید.

پوست زیتونی

اگر پوستی زیتونی یا گرم دارید، شانس شما از افرادی که پوستی روشن دارند بیشتر است، زیرا رنگ های بیشتری برای انتخاب پیش رویتان است.

چه رنگ هایی بپوشید؟

اگر چه بیشتر رنگ ها به صورت شما می آیند، اما اگر بخواهید بدانید که بهترین رنگ برای شما چیست، ما رنگ های روشن تر یا تیره تر از رنگ پوست تان را به شما پیشنهاد می دهیم. به عنوان مثال برای رنگ های روشن رنگ هایی چون بژ روشن یا خاکستری روشن و برای رنگ های تیره تونالیته های تیره بنفش را انتخاب کنید.

برای فصل تابستان، رنگ های روشن بهترین انتخاب هستند. به عنوان مثال شما می توانید چند رنگ خنثی مانند سفید، کرم، خاکستری و… را با هم به تن کنید تا بر تن رنگ صورت شما تاکید کند.

از پوشیدن چه رنگ هایی خودداری کنید؟

از آنجایی که تن پوست شما به زردی و سبزی می زند، باید از پوشیدن رنگ هایی که به رنگ پوست شما نزدیک است، خودداری کنید. رنگ های پسته ای، زرد، زیتونی و قهوه ای موکا رنگ هایی هستند که باید از آنها بپرهیزید.

پوست تیره

درست شبیه افرادی که پوستی زیتونی دارند، افرادی با پوست تیره نیز انتخاب های زیادی پیش رویشان است. از رنگ های خنثی گرفته تا رنگ های جیغ و پاستلی… آنها در هر رنگی زیبا و جذاب خواهند شد. فقط یادتان باشد که در رنگ هایتان تعادل ایجاد کنید. به عنوان مثال رنگ های پاستلی را در کنار رنگ های خنثی به تن کنید تا خیلی توی ذوق نزند.

از پوشیدن چه رنگ هایی خودداری کنید؟

از آنجا که تن پوست شما قهوه ای است، باید از پوشیدن لباس هایی به این رنگ خودداری کنید زیرا با رنگ پوست شما تضادی ایجاد نخواهد کرد و تنها از جذابیت تان می کاهد. رنگ های پاستلی نیز از جمله رنگ هایی است که با رنگ پوست شما جور در نمی آید.

اگر چه سورمه ای و مشکی از رنگ هایی است که در کمد لباس تمام آقایان به وفور دیده می شود، اما بهتر است که انتخاب آن را به حداقل برسانید و به جای آن از رنگ هایی استفاده کنید که با رنگ پوست شما در تضاد است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي