رازها و ترفندهای دکوراسیون داخلی

تاريخ : 7 اردیبهشت

دکوراسیون داخلی یکی از مهمترین بخشهای زیبایی یک خانه به حساب می آید. اگر شما دکوراسیون داخلی زیبا و جذابی نداشته باشید هم برای خودتان و هم برای مهمانان یک خانه بی روح ساخته اید در  ادامه با ترفندهای دکوراسیون داخلی که به شما در زیبایی خانه تان کمک می کند آشنا می شوید

رازها و ترفندهای دکوراسیون داخلی, پورتال خبری فرهنگی گهر

چیدمان خانه همیشه کاری لذت بخش به خصوص برای خانم های خانه است اما باید به یکسری نکات مهم توجه کرد تا بعد از پایان کار، نا هماهنگی میان وسایل و فضا سبب پشیمانی شما از این نوع چیدمان نشود.

بهتر است یک بار دیگر خانه خود را با دید جدیدی نگاه کنید. در این بازبینی، وسایل مورد نیاز را از آن هایی که به واقع مورد استفاده نیستند، جدا کنید.

ترفند های دکوراسیون؛ بسیاری از کودکان ماندن در خانه در یک روز بارانی و آرزوی این که ای کاش می شد به بیرون رفت و تاب بازی کرد را تجربه کرده اند. چرا کودک درون خود را بیدار نمی کنید و یک تاب خانگی را به فضای داخلی خانه خود اضافه نمی کنید؟ خواه با یک تایر و طناب این کار را انجام دهید خواه یک تاب تخم مرغی زیبا بسازید، نتیجه لذت بخش خواهد شد.

این تاب قرمز رنگ که نشیمن آن یک تایر است حسی از سرگرمی و متفاوت بودن را در فضا ایجاد می کند و در عین حال با طراحی داخلی خانه هماهنگ است.

چرا این تاب مناسب است:طراحی این تاب با یک طناب شبیه خلق یک مجسمه مینی مالیستی است.
نکته:پیش از نصب یک تاب به سقف با معمار یا پیمان کار خود صحبت کنید. شاید لازم باشد بلوک هایی را بین مفاصل برای جلوگیری از سروصدای سازه اضافه کنید.

کمپانی ایتالیایی پائولو لنتی (Paola Lenti)، فرانسیسکو روتا را مامور کرد تا این تاب دست ساز را بسازد. طناب هایی که در این تاب به کار رفته است به نوعی امضای کمپانی پائولو لنتی است.
چرا این تاب مناسب است:این تاب های نارنجی که هماهنگی خوبی با پنل های چوبی رستیک دارند فضایی شبیه فضای بیرونی خانه را ایجاد کرده اند و در عین حال فضایی از خانه که تلویزیون در آن قرار دارد را تبدیل به فضایی شاد و سرگرم کننده کرده اند.
طراح داخلی شوان هندرسون (Shawn Henderson) این تاب سفارشی را از آهن و چوب درخت گردو ساخته است و در انتها یک روکش پشمی به آن اضافه کرده است.

چرا این تاب مناسب است:در اتاق خواب اصلی، خیلی خوب است که فضایی غیر از تخت خواب برای نشستن وجود شده باشد. اگر فضای اتاق خواب شما کوچک است و یا نگرانید که صندلی مانعی در برابر پنجره ایجاد کند، یک تاب جذاب می تواند راه حل هوشمندانه ای باشد.

با استفاده از یک طناب محکم این صندلی تخم مرغی آلومینیومی تبدیل به تابی در فضای داخلی خانه شده است.
چرا این تاب مناسب است:آویزان کردن این صندلی به سقف بسیار راحت تر و مطمئن تر از نصب کردن آن روی یک پایه است. چارچوب شبکه ای این صندلی کنتراست زیبایی با شومینه استیلی ایجاد کرده است.

چرا این تاب مناسب است:اگر می خواهید از صندلی استفاده کنید که پشتی شفاف داشته باشد، استفاده از تاب راه حل بسیار خوبی است.

دیوید هاتسونِ معمار از ساختار آهنی ساختمان برای آویزان کردن این تاب استفاده کرده است. او می گوید:«دو طناب به تاب وصل هستند که به راحتی به آهن ها گره زده شده اند.»

چرا این تاب مناسب است:در این پنت هاوس یک سرسره هم وجود دارد، بنابراین استفاده از تاب عنصر سرگرم کننده دیگری است و در عین حال با ایده قرار گرفتن خانه در آسمان هماهنگ است.

این صندلی کلاسیک که به شکل حباب است و اگر به خوبی به سقف نصب شود می تواند تا ۱۴۰ کیلوگرم را تحمل کند.
چرا این تاب مناسب است:این صندلی که از پلاستیک شفاف ساخته شده است مانعی در برابر مناظر پیرامون ساختمان ایجاد نمی کند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي