رازهایی برای حفظ عشق بین همسران

این مطلب از سایت گهر به رازهایی برای حفظ عشق بین همسران اختصاص دارد. از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

.

رازهایی برای حفظ عشق بین همسران

.

 

روزهای اول آشنایتان را به یاد بیاورید. رستوران، شمع، گل رز و هزاران احساس لطیف و خوب دیگر؛ اما حالا شما مشغله‌های زیادی دارید.

مسئولیت‌های خانه، شغل، بچه و گاهی حیوانات خانگی؛ اما خبر خوب این است که شما هنوز هم می‌توانید احساس عاشقانه را در خود و همسرتان به وجود آورده و دوباره تجربه کنید. به یاد داشته باشید که چیزهای کوچک در رابطه شما تأثیرگذار خواهد بود. مهم این است که خلاق باشید و به جزییات توجه کنید.

یک راز مشترک

هیچ‌چیزی لذت‌بخش‌تر از این نیست که دو نفر با یکدیگر زبان مشترکی داشته باشند. گرفتن ژست خاص، انجام دادن عمل خاص و گفتن جمله دوستت دارم می‌تواند در همسرتان عشق و علاقه زیادی به وجود آورد.

دست نگه‌دارید

گاهی لازم است از هر کاری که مشغول انجامش هستید دست کشیده تا لحظاتی را دست در دست همسرتان به قدم زدن بپردازید.

نوازش صبگاهی

روز خود را به زیبایی با همسرتان شروع کنید. او را نوازش کرده و غرق در بوسه صبحگاهی کنید. قبل از شروع کار و فعالیت انرژی مضاعفی خواهید گرفت. آیا نمی‌توانید زمان مناسبی برای صمیمیت پیدا کنید؟ صبح‌ها زمان خوبی برای نوازش کردن همسرتان است. شما به‌راحتی می‌توانید فقط 15 دقیقه زودتر از خواب بیدار شده و به نوازش او بپردازید.

پیام‌های جدید به او بدهید

پیغام‌های تکراری را فراموش کرده و سعی کنید پیام‌هایی با محتوای زیبا در غالبی جدید برای همسرتان ارسال کنید. بی بهانه به او پیغام داده و ابراز عشق کنید.

شمع روشن کنید

به نظر می‌رسد همه افراد با دیدن نور زیبای شمع احساس بهتری به ایشان دست می‌دهد. سعی کنید در هنگام صرف غذا و یا در حین تماشای تلویزیون از نور شمع بهره ببرید.

پیک نیک ناهار دونفره

برای صرف ناهاری دونفره برنامه‌ریزی کنید. کودک خود را به پرستارش بسپارید و ساعتی را باهم به‌تنهایی بگذرانید. اگر بچه‌های شما در مدرسه‌اند خب مشکلی نیست و اگر هم در خانه هستند؛ می‌توانید برای ساعتی کودکتان را به دوست صمیمیتان سپرده و از این زمان مناسب استفاده کنید.

ایجاد یک لیست

برای حفظ خانواده خود لیستی از کارهای موردعلاقه‌ای که قصد دارید با همسرتان انجام دهید تهیه‌کرده و سعی کنید به آن‌ها عمل کنید.

در مورد خوبی‌های همسرتان به دوستانتان بگویید

اگر دوستانتان در مورد این صحبت‌های شما واکنش منفی نشان داده و یا گفتن شما لاف می‌زنید آن‌ها را ببخشید. این تنها سعادت زناشویی است. این حرکت به‌نوعی عشق‌ورزی به همسرتان است و در شما حس خوبی ایجاد خواهد کرد.

از همسرتان سپاسگزاری کنید

به یاد داشته باشید که فرزندان شما رابطه والدین با یکدیگر را الگوی زندگی خود قرار می‌دهند. با تشکر کردن و گفتن لطفاً قبل از درخواست‌هایتان در ذهن همسر و فرزندتان تأثیر مثبت بگذارید.

خرید هدیه بدون دلیل

ما در مورد خرید جواهرات صحبت نمی‌کنیم. حتی خرید یک شاخه گل می‌تواند همسرتان را خوشحال کند. خرید یک کتاب و یا شکلات موردعلاقه همسرتان می‌تواند باعث دلگرمی و تبسم او شود.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه