رئال مادرید فاتح جام حذفی اسپانیا

تاريخ : 28 فروردین

رئال‌مادريد با برتري برابر بارسلونا فاتح جام حذفي اسپانيا شد. بازي با قضاوي آقاي ماتئو لاهوز و در ورزشگاه مستايا آغاز شد و اولين اتفاق بازي کارت زردي بود که در دقيقه ۳ نصيب ايسکو شد؛ او با خطا نيمار را در ميانه ميدان متوقف کرد.

رئال مادرید فاتح جام حذفی اسپانیا, پورتال خبری فرهنگی گهر

رئال مادريد خيلي زود به گل رسيد؛ توپ ربايي عالي ايسکو از دني آلوز در زمين خودي و شروع ضدحمله اي برق آسا، پاس تک ضرب بنزما و فرار دي ماريا که در نهايت درحاليکه آلبا اسکورتش مي کرد، ضربه زميني خود را به گوشه دروازه پينتو فرستاد.

در ادامه بازي روند آرامي به خود گرفت. بارسلونا ۶۸ درصد مالک توپ و ميدان بود اما برنامه خاصي براي رسيدن به دروازه مادريدي ها نداشت و دفاع خوب شاگردان آنچلوتي تمام فضاها را براي آنها بسته بود و هيچ توپي به چارچوب دروازه رئال مادريد نمي رسيد تا نيمه نخست با برتري يک گله رئال‌مادريد به پايان برسد.

در آغاز نيمه دوم نيز دو تيم حملات زيادي روي دروازه هم ترتيب دادند و سپس مارک بارترا موفق شد از روي ضربه کرنر در دقيقه ۶۸ بازي را به تساوي بکشاند اما اين پايان کار نبود و گرت بيل موفق شد با حرکت انفرادي خود توپ را از بين پاهاي پينتو وارد دروازه کند تا رئال مادريد براي نوزدهمين بار فاتح جام حذفي شود.

منبع : varzesh3.com

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي