رئال مادرید در آستانه عقد قرارداد با جیمز رودریگز

رئال مادرید در آستانه عقد قرارداد با جیمز رودریگز

رئال مادرید در آستانه عقد قرارداد با جیمز رودریگز

بر اساس گزارشي که در روزنامه «آس» اسپانيا به چاپ رسيده است سران باشگاه رئال مادريد با خامس رودريگس، هافبک نفوذي تيم ملي کلمبيا به توافق رسيده‌اند و مذاکرات خود را با باشگاه موناکو بر سر انتقال وي آغاز کرده‌اند.

«آس» گزارش داد رئال مادريد قصد دارد ساليانه 7.5 ميليون يوور به اين هافبک 23 ساله پرداخت کند. در حال حاضر تنها مشکل بر سر عملي شدن اين انتقال باشگاه موناکوست که رقم 80 ميليون يورو را براي فروش رودريگس تعيين کرده است.

در اين گزارش آمده است سران رئال مادريد به دنبال اين هستند تا اين انتقال را با رقمي به ارزش 70 ميليون ميليون يورو قطعي کنند و در کنارش کاسميرو، هافبک برزيلي خود را به نايب قهرمان لوشامپيونه فرانسه بدهند.

رئال قصد دارد آنخل دي‌ماريا را 60 ميليون يورو به پاري‌سن‌ژرمن بفروشد و در کنارش سامي خديرا را به يکي از تيم‌هاي ليگ برتر بدهد تا با پولي که در اين بين عايدش مي‌شود اقدام به خريد رودريگس کند.

در اين گزارش همچنين اشاره شده است که باشگاه موناکو به دنبال جذب په‌په و فابيو کونترائو از رئال مادريد بوده ولي اين پيشنهاد مورد قبول مسئولان رئال قرار نگرفته است.

بر اساس ادعاي روزنامه ديجيتالي «El Confidencial» اسپانيا پيش از اين بارسلونا هم براي جذب بهترين گلزن جام جهاني 2014 اعلام تمايل کرده بود و قصد داشته او را با 90 ميليون يورو جذب کند ولي خامس رودريگس پيش از اين عنوان کرده بود که رئال مادريد را به بارسا ترجيح مي‌دهد و حاضر است چشم بسته به سانتياگوبرنابئو برود.

خامس در نقل‌و‌انتقالات تابستاني 2013 در ازاي 45 ميليون يورو از پورتو به موناکو پيوست و در 38 بازي که در رقابت‌هاي مختلف براي اين تيم فرانسوي به ميدان رفت، 10 گل به ثمر رساند.

منبع : ورزش3

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند