دستگیری 3 آدم‌ربا در ارتفاعات کرمان / عکس

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 17 آذر

سه مرد که با ربودن پسری ۹ ساله از شهرستان داراب استان فارس، او را به ارتفاعات شهرستان رابر استان کرمان منتقل کرده بودند، در پی عملیات ضربتی از سوی پلیس دستگیر شدند و گروگان نجات یافته تحویل خانواده‌اش شد.

دستگیری 3 آدم‌ربا در ارتفاعات کرمان / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

سرهنگ علی نمازیان فرمانده انتظامی شهرستان را بر در این باره گفت: چند روز پیش ماموران پلیس آگاهی اطلاع یافتند سه مرد به قصد اخاذی، پسر ۹ ساله ای را از شهرستان داراب ربوده و وقتی متوجه شده اند پلیس در تعقیبشان است، گروگان را به شهرستان رابر منتقل کرده اند.

وی افزود: ماموران با اطلاع از حضور گروگان ها در این شهر، برای دستگیری متهمان و نجات گروگان وارد عمل شدند و محور های مواصلاتی به رابر را زیر نظر گرفتند تا این که شامگاه جمعه پانزدهم آذر امسال، در ایست و بازرسی پاسگاه هنزا به یک خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شده و به راننده دستورتوقف دادند، اما او بدون توجه به اخطار پلیس، بسرعت متواری شد.

نجات گروگان

فرمانده انتظامی شهرستان رابر یادآور شد: ماموران، خودرو را تعقیب و در نزدیکی ارتفاعات رابر، آن را که متوقف شده بود، پیدا کردند و پسر ربوده شده را نجات دادند.

ماموران سپس با تعقیب آدم ربا ها که در حال فرار به ارتفاعات بودند، راهشان را سد و هر سه را دستگیر کردند.

اعتراف متهمان

فرمانده انتظامی شهرستان رابر یادآور شد: متهمان با انتقال به پلیس آگاهی، به جرمشان اعتراف و عنوان کردند بر سر اختلاف مالی با خانواده پسر خردسال و به قصد اخاذی از خانواده اش، او را از شهرستان داراب استان فارس ربوده اند.

بنا بر این گزارش، سه آدم ربا برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران انتظامی شهرستان داراب استان فارس قرار گرفتند. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

منبع:عرش نیوز

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي