دستگیری قاتلان طلافروشی مشهد / عکس

سارقان مسلح طلافروشی در مشهد که منجر به قتل صاحب طلافروشی شدند دستگیر شدند.

فرارو: مقارن ساعت ده و چهل پنج دقیقه صبح روز چهارشنبه گذشته دو سارق مسلح با دستبرد به یک مغازه طلافروشی واقع در بولوار شهید مفتح مشهد صاحب مغازه را از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت چاقو قرار دادند و دو کیلو و ۲۵۰ گرم طلا و ۴۰ سکه طلا را به سرقت بردند.

سارقان مسلح که در این سرقت سلاح گرم به همراه داشتند با وارد کردن ضربات چاقو به «مجید احمد نیا» صاحب طلا فروشی وی را به قتل رساندند و صحنه جرم را به همراه طلاهای مسروقه با یک دستگاه پراید ترک کردند.

با حضور نیروهای انتظامی در محل حادثه و بررسی صحنه جرم پرونده ویژه ای برای شناسایی سارقان قاتل در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه این تلاش ویژه در کمتر از شش ساعت منجر به شناسایی سارقان متهم به قتل و در فاصله زمانی کمتر از ۲۴ ساعت منجر به دستگیری آنها شد.

این دو سارق ۳۱ و ۲۴ ساله که حالا اتهام قتل نیز به پرونده آنها افزوده شده است هر دو متاهل بود و یکی از آنها دارای مدرک دیپلم و دیگری دارای مدرک سیکل است که به مواد مخدر نیز اعتیاد دارد.

دستگیری قاتلان طلافروشی مشهد / عکس دستگیری قاتلان طلافروشی مشهد / عکس دستگیری قاتلان طلافروشی مشهد / عکس دستگیری قاتلان طلافروشی مشهد / عکس دستگیری قاتلان طلافروشی مشهد / عکس دستگیری قاتلان طلافروشی مشهد / عکس دستگیری قاتلان طلافروشی مشهد / عکس دستگیری قاتلان طلافروشی مشهد / عکس دستگیری قاتلان طلافروشی مشهد / عکس
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه