دستگیری دو دانشجو به اتهام تجاوز به همکلاسی‌شان در زنجان

تاريخ : 18 آذر

فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری دو جوان دانشجو به اتهام تجاوز به عنف در هفته گذشته خبر داد و گفت: پرونده برای رسیدگی به دادگستری ارسال شد.

 

سرهنگ علیرضا صالحی با اشاره به شکایت دختر جوانی مبنی بر تعرض دو جوان به وی، اظهارکرد: ماموران نیروی انتظامی پس از اعلام این شکایت بلافاصله وارد عمل شده و از دختر دانشجو و دوستان وی به تحقیق پرداختند.

 

وی تصریح کرد: در بررسی‌ها مشخص شد دو دانشجو با همدستی یکدیگر نسبت به تجاوز به یکی از همکلاسی‌های خود اقدام کرده و پس از این اقدام شنیع از محل متواری شدند.

 

فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه‌داد: با شناسایی این افراد دو پسر جوان روز پنجشنبه در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شده و به کلانتری منتقل شدند که پس از بازجویی‌ها مشخص شد که یکی از این افراد متهم اصلی بوده و فرد دیگر معاونت در جرم را برعهده داشته است.

 

وی با بیان اینکه در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و برای رسیدگی به دستگاه قضا ارسال شد، ابرازکرد: انتظار داریم دستگاه قضا به توجه به حساسیت موجود با سرعت به پرونده رسیدگی کرده و مطابق با قانون و شرع با افراد متجاوز برخورد کنند.

 

صالحی ابراز امیدواری کرد: با رسیدگی دقیق به این پرونده شاهد ارتقاء امنیت در سطح جامعه باشیم و مجرمان نیز باید به این نکته توجه داشته باشند که پلیس با جدیت از حریم مردم محافظت کرده و اجازه قانون‌شکنی به افراد را نخواهد داد.

 

 

گردآوری: گروه خبر گهر

 

منبع: ایسنا

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي