دسترسی به اطلاعات Wi-Fi در تبلت ها

تاريخ : 12 آبان

در اين ترفند تنظيمات اتصال بي سيم در تبلت ها را آموزش مي دهيم و با توجه به اين که هر تبلت از سيستم عامل خاصي پشتيباني مي کند و تنظيمات مربوط به شبکه آن متفاوت است، اين تنظيمات را به صورت جداگانه توضيح مي دهيم.

دسترسی به اطلاعات Wi-Fi در تبلت ها, پورتال خبری فرهنگی گهر

تبلت هاي iPad: کاربران تبلت هاي شرکت اپل مسير ساده تري براي اتصال به شبکه هاي بي سيم پيش رو دارند. کافي است برنامه Settings را انتخاب و روي گزينه Wi-Fi کليک کنند. اگر واي فاي خاموش است، روي آيکن On/Off ضربه بزنيد تا روي وضعيت ON قرار گيرد.

iPad به طور خودکار شروع به گشتن براي شبکه هاي بي سيم نزديک خود خواهد کرد و فهرستي از آن ها را به شما نمايش مي دهد. روي نام شبکه مورد نظرتان ضربه بزنيد و اگر رمز عبور درخواست کرد، آن را وارد کنيد. اگر iPad به شبکه بي سيم متصل شده باشد، آيکن شبکه روي صفحه نمايش آبي رنگ خواهد شد.

در اين سيستم حتي کاربر مي تواند قدرت سيگنال هاي دريافتي از شبکه بي سيم را مشاهده کند؛ اين قابليت در منوي Wi-Fi قرار دارد و براساس آن مي توانيد نزديک ترين و پرقدرت ترين شبکه را انتخاب کنيدو به آن متصل شويد.

تبلت هاي آندرويدي: در تبلت آندرويدي، براي دسترسي به تنظيمات واي فاي، آيکن Settings صفحه نمايش اصلي را لمس يا از بخش برنامه ها Settings را انتخاب کنيد. مرحله بعدي انتخاب گزينه Wireless & Network و به دنبال آن انتخاب Wi-Fi است.

اگر از آندرويد ۴ استفاده مي کنيد، بايد وضعيت بخش واي فاي را به حالت ON يا فعال در آوريد. وقتي وارد تنظيمات واي فاي مي شويد، بايد فهرستي از شبکه هاي بي سيم فعال اطراف را مشاهده کنيد.

اگر بعد از نام هر شبکه يک علامت قفل مشاهده مي کنيد، يعني بايد براي اتصال به آن ها رمز عبور را وارد کنيد. براي اتصال به يک شبکه خاص، کافي است روي نام آن ضربه بزنيد و رمز عبور را وارد کنيد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي