در برنامه جنجالی 90 چه گذشت؟

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 7 شهریور

بینندگان برنامه ۹۰ بازیکنان را مقصر جذاب نبودن دربی ۷۵ اعلام کردند.

سؤال برنامه شب گذشته ۹۰ درباره عامل جذاب نبودن دیدار پرسپولیس و استقلال بود که در پایان ۳ ساعت و ۲۰ دقیقه، از یک میلیون و ۵۷۹ هزار شرکت کننده، حدود ۷۰ درصد بازیکنان، ۱۷ درصد تماشاگران و ۱۳ درصد مربیان را علت این امر دانستند.

شکست به علت خواسته همسر!

اکبر میثاقیان، سرمربی آلومینیوم هرمزگان درباره شکست این تیم در بازی هفته ششم برابر ساپیا و نپوشیدن پیراهن مشکی همیشگی‌اش گفت: باید پیراهن مشکی خودم را برتن کنم. تقصیر همسرم شد که پیراهن دیگری پوشیدم و باختیم!

پذیرایی عجیب اصفهانی‌ها از میهمانان

در حاشیه دیدار ذوب آهن و تراکتورسازی به نحوه بلیت فروشی ورزشگاه فولادشهر پرداخته شد. بلیت ورودی برای تماشاگران تبریزی ۵ هزار تومان بود و برای هواداران اصفهانی ۳ هزار تومان. علیرضا جهانشاهی، دبیر هیئت فوتبال اصفهان درباره علت این اختلاف قیمت گفت: صندلی هایی که برای هواداران میهمان در نظر گرفته شده درجه یک و مبلمان شده و به همین دلیل گران تر است.

۹۰ در دربی نزد زلزله زدگان رفت

برنامه ۹۰ در یک حرکت زیبا ۳ شهریور و روزی که دیدار پرسپولیس و استقلال برگزار شد نزد زلزله زدگان آذربایجان شرقی رفت و دربی را همراه مردم آنجا تماشا کرد. گزارش‌هایی نیز از علاقه مردم به تراکتورسازی پخش شد.

انتقادهای تند افشاریان از کمیته داوران و عسگری

خداداد افشاریان که به عنوان کارشناس داوری در برنامه ۹۰ حضور داشت با انتقاد از عملکرد کمیته داوران نسبت به انتخاب داوران و ناظران گفت: از زمانی که لیگ آغاز شده فقط یک بار ناظر بوده ام. با تمام احترامی که برای عسگری قائل هستم اما کسانی که به او مشورت می دهند وی را به بیراهه می برند. عسگری فقط دوستان خود را به کار می گیرد. کار کردن با او بسیار سخت و دشوار است. عسگری به گونه ای رفتار کرده که بزرگان از این داوری فرار کرده اند.

وی با اشاره به انتخاب ناصحیح ترکی به عنوان داوری که دربی را قضاوت کرده، خاطرنشان کرد: این انتخاب تف سربالایی به سایر داوران بود! در هیچ جای دنیا چنین اتفاقی رخ نمی دهد. با این انتخاب ها بهتر است دنبال همان داور خارجی برویم. فکر کنم کمیته داوران به علت اینکه جایگاه خود را محکم تر کند این انتخاب را کرده است. این تیم داوری حتی برای بازیکنان و تماشاگران هم خسته کننده شده است.

مجری ۹۰ با اشاره به قضاوت محسن قهرمانی در هفته ششم برای سایپا گفت قهرمانی در هفته هفتم هم برای ساپیا سوت خواهد زد که افشاریان این امر را خلاف عرف دانست.

از هری پاتر شدن ترکی تا استحقاق حدادی به پرسپولیسی شدن!

در قسمت ۹۰ درجه با اشاره به داوری محسن ترکی در دربی صحنه ای به نمایش گذاشته شد که ترکی توپ را به پشت خود برد. مجری ۹۰ پس از این صحنه ترکی را به هری پاتر تشبیه کرد و در ادامه صحنه ای نشان داده شد که بازیکنان نیز در زمین نبودند و غیب شدند!

همچنین به قرارداد احسان حدادی، پرتابگر دیسک با پرسپولیس و ناکامی او در مسابقات اخیر اشاره شد و قرار گرفتن حدادی در جایگاه یکی مانده به آخر مسابقات دایموند لیگ را نتیجه حضور او در جمع سرخ پوشان دانست.

در صحنه دیگر جواد نکونام که در دربی پیراهن محسن بنگر را پاره کرده بود به نمایش گذاشته شد و مجری برنامه با کنایه عنوان کرد این موضوع نشان داد نکونام یک پیراهن بیشتر از بازیکنان دیگر پاره کرده است!

پنالتی سوخته پرسپولیس و تمارض نیلسون

خداداد افشاریان صحنه ای که جواد نکونام پیراهن بنگر را پاره کرد پنالتی و نکونام را مستحق کارت زرد دانست.

در ادامه صحنه ای مربوط به اتلاف وقت نیلسون دروازه بان پرسپولیس به نمایش گذاشته شد. در این صحنه سیدجلال حسینی مدافع سرخ پوشان به علت اینکه پرسپولیس ۱۰ نفره شده بود و بنگر در بیرون از زمین پیراهن خود را درست می کرد به نیلسون گفت خود را روی زمین بیندازد!

در بررسی هایی که برنامه ۹۰ انجام داده بود وقت تلف شده دربی در نیمه دوم حدود ۱۲ دقیقه بود که داور تنها ۵ دقیقه اعلام کرد.

پیشنهاد مدیرعامل پرسپولیس: ما را تا آخر فصل محروم کنید!

در ادامه برنامه محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پشت خط آمد و درباره حکم کمیته انضباطی مبنی بر تخلفات هواداران این تیم در دیدار با صبا و اعمال محرومیت تعلیقی گفت: نمی دانم چه بگویم. باید در صدور رای عدالت داشت. پیشنهاد می کنم تماشاگران ما را تا پایان فصل محروم و جریمه تمام بازی هایمان را تعیین کنند. اگر این چنین باشد خیلی بهتر است تا اینکه بخواهند با ما بازی کنند. باید تعادل و عقلانیت وجود داشته باشد. چرا همیشه پرسپولیس را محروم و جریمه می کنند؟ ما به این رای اعتراض کردیم.

مدیرعامل پرسپولیس تماشاگران را مهمترین عامل در جذاب نشدن دربی ۷۵ دانست.

اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی درباره این رای گفت: هنوز رای قطعی صادر نشده است. خواهش می کنم رسانه ها و مطبوعات به درستی مسائل را منعکس کنند. ما اعلام کردیم اگر اعتراضی صورت نگیرد و کمیته استیناف نیز رای را قطعی اعلام کند آن یک جلسه تعلیقی به اجرا در خواهد آمد.

وی در پاسخ به سوال رویانیان مبنی بر اینکه رای دیدار پرسپولیس و داماش چه زمانی اعلام خواهد شد عنوان کرد: این رای صادر شده و در اختیار سازمان لیگ است.

بهروان: نکونام در زمان قانونی به استقلال پیوسته است

غلامرضا بهروان، سرپرست سازمان لیگ در خصوص برگزاری جام حذفی گفت: جلسه بسیار خوبی با کی‌روش برگزار کردیم و قرار شد با توجه به برگزاری مسابقات غرب آسیا بار دیگر برای برگزاری این مسابقات بررسی صورت بگیرد. تصمیمی می گیریم که به نفع منافع ملی ما باشد.

وی درباره مسائلی که در خصوص حضور ۴ بازیکن خارجی استقلال در دربی مطرح شده، یادآور شد: بازیکن خارجی به آن شخصی گفته می شود که تابعیت خارجی داشته باشد بنابراین نکونام بازیکن خارجی محسوب نمی شود.

بهروان درباره اینکه گفته می شود نکونام پس از اتمام فصل نقل و انتقالات بازیکنان ایرانی به استقلال پیوسته خاطرنشان کرد: نکونام به علت اینکه در تیم های اروپایی بازی می‌کرده نیازمند ITC بود. سال گذشته فصل نقل و انتقالات را برای فیفا تا ۲۲ جولای اعلام کردیم که نکونام هم تا این تاریخ به استقلال پیوست و مشکلی وجود ندارد.

یک بازیگر جاسوس استقلال شد

در ادامه برنامه با اشاره به حضور نیکی کریمی پیش از دربی در تمرین استقلال از علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال درباره این موضوع سؤال شد که او در جواب گفت: احتمالا کریمی پرسپولیسی است و با حضور در تمرین استقلال می خواهد تاکتیک های آنها را رو کند.

پرسپولیس هم رتبه رئال مادرید

زمانی که مجری ۹۰ جدول لیگ برتر را اعلام می کرد با نشان دادن رتبه پرسپولیس در رده پانزدهم گفت: رئال مادرید هم در رده پانزدهم قرار دارد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي