در ایران هیچ وقت برای پرسپولیس بازی نمی کنم

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 24 تیر

سفری که آندو امروز به قطر خواهد داشت همه چیز را درباره همکاری مجدد او با باشگاه استقلال مشخص خواهد کرد. شاید اگر آندو با پیشنهاد تیم‌های قطری مواجه نمی‌شد تا امروز قراردادش را با استقلال ثبت کرده بود اما ارسال پیشنهاد تازه به بازیکن تیم ملی ایران باعث شد تا آندو و برادرش دوباره راهی کشور قطر بشوند. حال این سوال به وجود می‌آید که سرنوشت تیموریان با استقلال چه خواهد شد؟! آیا این بازیکن سرانجام در ترکیب آبی‌ها دیده خواهد شد؟

در ایران هیچ وقت برای پرسپولیس بازی نمی کنم, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

_امروز به قطر می‌روی و قطعا خبرهای تازه‌ای درباره تو خواهیم شنید. چقدر احتمال دارد دوباره برای یک تیم قطری بازی کنی؟

من فصل قبل تجربه خوبی از بازی در قطر داشتم. درست است با موفقیت آنچنانی همراه نبود چون تیمم تازه کار بود و قدرت آنچنانی نداشتیم اما با همبازی‌هایم خیلی سعی کردیم موقعیت خوبی را در الخریطیات درست کنیم که تا حدودی موفق بودیم. من به لحاظ مالی شرایط مطوبی را تجربه کردم .

_ممکن است دوباره در قطر بازی کنی؟

احتمالش وجود دارد چون یکی دو تیم هستند که من را می‌خواهند. با برادرم امروز به قطر می‌رویم و شرایط را بررسی می‌کنیم. اگر موقعیت خوبی به لحاظ مالی فراهم شد که قرارداد می‌بندم. البته به هر قیمتی این کار را نمی‌کنم. باید تفاوت دستمزدی که در قطر می‌گیریم با ایران خیلی متفاوت باشد. فصل قبل این شرایط بود که من حاضر شدم برای الخریطیات بازی کنم اما این فصل را هنوز نمی‌دانم و تا پای میز مذاکره نروم نمی‌توانم در این باره چیزی بگویم.

_ممکن است در همان الخریطیات بمانی؟

بله، احتمالش وجود دارد.

_و اگر به توافق نرسی؟

این را بارها گفته‌ام. من اهل بازارگرمی نیستم. همیشه سعی کردم به پیشنهاد‌هایی که دارم فکر کنم. بیخود هم اسم تیمی را نبرده‌ام. اگر به توافق نرسم برمی‌گردم ایران.

احتمال دارد برای پرسپولیس بازی کنی؟! ظاهرا تو سورپرایز شیرینی برای هواداران این تیم هستی.

نه من و نه برادرم هیچ مذاکره‌ای با مسوولان باشگاه پرسپولیس نداشته‌ایم. بارها گفته‌ام که اگر بخواهم در ایران فوتبال بازی کنم اولویتم استقلال است. به احترام هواداران استقلال هیچ وقت در ایران برای پرسپولیس بازی نمی کنم. استقلالی ام.

_یعنی اگر با تیم‌های قطری به توافق نرسی برمی‌گردی استقلال؟

شک نکنید که این اتفاق می‌افتد. من صحبت‌هایم را با باشگاه استقلال انجام دادم. قول و قرارهایی هم گذاشته شده است. فقط باید چند روز صبر کنیم تا تکلیف من با تیم‌های قطری مشخص بشود. مطمئن باشید اگر از قطر برگردم حتما با استقلال قرارداد می‌بندم. این موضوع امروز، فردا مشخص می‌شود.

_پس رفتن تو را به پرسپولیس شایعه بدانیم؟

من مذاکره‌ای نداشتم و قصد هم ندارم به پرسپولیس بروم. با هواداران استقلال رابطه بسیار خوبی دارم. آنها هر وقت من را در کوچه و خیابان می‌بینند می‌گویند بیا استقلال. من به احترام هواداران استقلال هرگز به پرسپولیس نمی‌روم.

_ظاهرا دیداری داشتی با غلامحسین مظلومی.

وظیفه همه فوتبالیست‌ها این است که از احوال پیشکسوتان فوتبال و آنهایی که قبل از ما برای فوتبال این مملکت زحمت کشیده‌اند باخبر شویم. من هم وقتی در جریان بیماری ایشان قرار گرفتم تصمیم گرفتم ملاقاتی داشته باشم.

_حالشان چطور بود؟

فکر می‌کنم حال عمومی آقای مظلومی نسبت به روزهای قبل بهتر شده و امیدوارم ایشان سلامتی کامل خود را به دست بیاورند.

 

منبع: قدس آنلاین

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي