در آپارتمان کوچک خود انباری رایگان بسازید

در آپارتمان کوچک خود انباری رایگان بسازید

 

در آپارتمان کوچک خود انباری رایگان بسازید

خانه ها و آپارتمان های کوچک همیشه با معضل جا و انباری مواجه هستند. برای خانواده هایی که وسایل زیاد اما خانه کوچک دارند، پیدا کردن جا برای قرار دادن وسایل اضافه یک نگرانی اساسی است. اما این خانه ها هم هزار و یک جا دارند که شما از آنها بی خبر هستید. کارهایی می توانید انجام دهید و از جاهایی برای انباری استفاده کنید که شاید تا الان به فکرتان هم نرسیده باشد.

در ادامه 7 مورد از آنها را برایتان انتخاب و معرفی کرده ایم. با ما همراه باشید.

1.    کمد لباس

.

اگر زن/ دختر هستید و همیشه دوست داشته اید یک اتاق مخصوص لباس و پرو برای خود داشته باشید و به دلیل محدودیت فضای خانه این امر ممکن نبوده، ما خبر خوب برایتان داریم. یک نیمکت سفید و شیک، یک رگال مسی و دیوار کاذب لازم دارید تا یک فضای محدود اما ویژه برای انبار و تعویض لباس هایتان درست کنید. به طور مثال، فضای پشت در اتاق خواب برای این منظور خوب است.

2.    کتابخانه

.
یکی از جالب ترین و کم هزینه ترین روش ها برای انبار کتاب و وسایل دکوری و تزئینی، استفاده از جعبه های چوبی میوه است. این جعبه ها در اندازه های مختلف وجود دارند و می توانید با توجه به فضای اتاق یا سالن خانه خود، اندازه مناسب را انتخاب و خریداری کنید. تعداد آنها نیز به فضای خانه بستگی دارد. اما در استفاده این جعبه ها باید خلاق باشید. آنها را تمیز سنباده بکشید و سپس با اسپری، رنگ کنید. پس از این که کاملا نونوار شدند، به صورت عمودی و افقی در کنار و روی هم بچینید. داخل آنها را می توانید با انواع کتاب و دکوری پر کنید. حتی این شکل را ادامه دهید و به عنوان جاکفشی از آنها بهره بگیرید.

3.    تاج تختخواب

.

در اتاق خواب های کوچک اگر فضایی برای قرار دادن پاتختی ندارید، نگران نباشید. از دیوار بالای تخت می توان به عنوان انبار وسایل لازم برای خواب استفاده کرد. یک پانل فلزی مشبک به دیوار نصب کنید. روی آن را قفسه بندی کنید (توجه داشته باشید که شلوغ نشود و به زیبایی اتاق لطمه نزند). انواع کتاب، ساعت و حتی گلدان تزئینی را می توانید روی آن نصب و استفاده کنید.

4.    تاقچه

.

این مورد هم دوباره در مورد اتاق خواب و پاتختی است. تقریبا همه ما هنگام خواب موبایل، کتاب، چراغ خواب، ساعت زنگ‌دار را روی پاتختی در کنار تخت قرار می دهیم تا کاملا در دسترس باشند. اما آپارتمان های کوچک، اتاق خواب های بسیار کوچکی دارند و هیچ فضایی برای قرار دادن میز یا پاتختی نیست. چاره چیست؟ یک تاقچه دیواری کوچک. یک تاقچه کوچک که فقط برای قرار دادن وسایل ضروری جا داشته باشد روی دیوار، در کنار تخت و ارتفاع مناسب با آن نصب کنید. به همین سادگی.

5.    سبدهای انباری

.

در ورودی خانه می توانید یک میز چند طبقه قرار دهید. داخل طبقه های آن از سبدهای حصیری که جنبه تزئینی هم دارند، استفاده کنید. از فضای داخل این سبدها می توانید به عنوان انباری وسایل کوچک استفاده کنید. با این کار، با یک تیر دو نشان زده اید.

6.    فضای بازی کودکان

.

اگر در خانه کمددیواری بی استفاده دارید، می توانید آن را تمیز و خالی کنید. از قسمت بالا برای قرار دادن لباس و وسایل و از قسمت پایین آن، به عنوان محلی برای بازی کودک کوچک خود بهره بگیرید. اسباب بازی هایش را در آنجا بچینید تا در یک گوشه دنج با عروسک یا ماشین هایش بازی کند.

7.    کمد دیواری و زیر تخت

.

برای اینکه بیشترین استفاده را از فضای داخلی خانه داشته باشید، می توانید فضای داخل کمدهای دیواری را طبقه بندی کنید. در قسمت داخلی در آنها، جاکفشی یا محلی برای قرار دادن روسری و شال و … نصب کنید. جعبه های بزرگ و کوچکی که در زیر تخت جا می شوند انتخاب و خریداری کنید و داخل آنها را با انواع وسایلی که جا می شوند، پر کنید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه