درگیری در نشست باهنر با دانشجویان

دسته بندي : حوادث,سیاست,⭐ اخبار
تاريخ : 6 اردیبهشت

نیک نیوز :  در پایان نشست یکی از کاندیداهای احتمالی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد رخ داد

هنگامی که یکی از دانشجویان حامی جریان اصلاحات به سوالات در زمینه حمایتهای جریان اصولگرا از احمدی نژاد در پی هشت ساله گذشته و تبرئه نمودن خود از رئیس جمهوری در شرایط کنونی اشاره کرد و اظهار داشت که اگر خاتمی اکنون در این دانشگاه حضور داشت سالن مملو از حامیان خاتمی بود یکی دیگر از دانشجویان حامی جریان اصولگرا در پاسخ به اظهارات این دانشجو گفت : اگر خاتمی اکنون دراین سالن حضور داشت به طور حتم وی را با تیپا از این سالن بیرون میکردند .

اظهارات تند این دانشجو برعلیه خاتمی و بیان اینکه خاتمی از سران جریان فتنه است سبب شد که تعدادی از دانشجویان با بلند شدن از صندلیها و داد و بیداد نظم جلسه را بر هم زده بطوریکه باهنر مجبور شد سخنان خود را به پایان برساند .

باهنر با پوزش خواستن از دانشجویان گفت : به ما گفته اند شما احترام میهمان خود را دارید و انتظار میرود جلسه را با خوبی و ریش سفیدی و سلامتی و تندرستی و دعا برای طول عمرر برکت رهبری به پایان برسانید .

در حین سخنان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی دانشجویان مخالف و موافق دو دانشجوی قبل اقدام به فحاشی و توهین برعلیه همدیگر نمودند .

تنش تا جایی پیش رفت که برخی دانشجویان اقدام به درگیری فیزیکی با همدیگر کردند باهنر در ادامه از دانشجویان درگیر خواست با انتقادهای سازنده و به دور از افراط نظم جلسه را حفظ کنند .

وی گفت : بحثهایی که میشود از یک سو مفید و خوب است اما ادبیات فاخر بکار ببریم بهتر است .

مجری این نشست گفت : از اینکه آقای باهنر با متانت و صبر سبب جلوگیری ادامه درگیر و تنش شد ه اند  از ایشان کمال تشکر را داریم .

درگیری  وتنش تا جایی پیش رفت که مسئولان دانشگاه مجبور شدند با وساطت از ادامه درگیریها جلوگیری و جلسه را به پایان برسانند .

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری  در زمان درگیری با تمهیدات امنیتی توسط مسئولان دانشگاه از محل درگیری خارج شد .

درگیری بعد از خروج باهنر بین حامیان خاتمی و مخالفان خاتمی ادامه داشت ، حامیان خاتمی شعار درود بر خاتمی سر میدادند که همراه سر دادن شعارهایشان نیز کف و سوت میزدند ، اما مخالفان خاتمی با صلوات و شعار زنده باد ولایت پاسخ حامیان خاتمی را میدادند .

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي