درخواست ممنوع الکار شدن بهرام رادان

تاريخ : 11 تیر

مدتی است که توییت جنجالی بهرام رادان در مورد قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان در آمریکا، فضای مجازی را پر کرده است و بسیاری از مردم و سایت های خبری این اقدام بهرام رادان را غیراخلاقی تلقی کرده اند. از این رو این مطلب از سایت گهر را اختصاص داده ایم به: درخواست ممنوع الکار شدن بهرام رادان .از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

درخواست ممنوع الکار شدن بهرام رادان, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

روزنامه کیهان به توییت جنجال برانگیز بهرام رادان اعتراض کرد و نوشت: بازیگر تبعه کانادا که به تازگی به استقبال از قانونی شدن ازدواج همجنس‌بازان در آمریکا رفته است، نه تنها این اتفاق را «تاریخی» توصیف کرد؛ بلکه از آن به عنوان «شکسته شدن تابو» یاد نمود!

وقتی بهرام رادان در ذیل مطلب حمایت‌آمیزش در فضای مجازی با انتقاد یک کاربر مبنی بر اینکه انتشار نظر درباره همجنس‌بازان در ماه رمضان چه تناسبی دارد، پاسخ مکتوب داده است:

«اولا؛ نباید تناسب داشته باشد. دوماً؛ خوشحالی نبود. چون نفع و ضرری برای من نداره… منظور تابویی بود که شکسته شد.»

رادان دو روز پیش پس از موج انتقادها، مجبور به حذف نظر خود از صفحه شخصی مجازی‌اش شد و با انتشار یادداشتی تلاش کرد که واکنش منتقدان را تعدیل کند. اما نکته این بود که رادان در یادداشت خود نه تنها نسبت به حمایت از اوباما و تصویب قانون ازدواج همجنس‌بازان عذرخواهی نکرد بلکه به شماتت رسانه‌ها بابت انتشار نظرش حمله کرد!

شنیده‌ها حاکی است یکی از زیرمجموعه‌های وزارت ارشاد دیروز بابت برخی توضیحات رادان را احضار نمود. نکته این است که چرا باید تصاویر بازیگر حامی اوباما و همجنس‌بازان در سطح شهر تهران به عنوان آگهی تبلیغاتی نصب شده باشد؟!

و چرا مدعی‌العموم هنوز در قبال نظر ساختارشکنانه و غیراخلاقی بازیگر ایرانی تبعه کانادا سکوت اختیار کرده است؟! ممنوع از کار کردن وی و حذف تصاویرش در برخی از اتوبان‌ها حداقل کاری است که در این رابطه ملت مسلمان ایران انتظار دارند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي