درباره گروه‌های خونی مشابه چه میدانید

تاريخ : 21 شهریور

پژوهشگران  درپژوهشهای جدید خود دریافتند که گروه های خونی که عین هم هستند رفتارهای شخصیتی آنها نیز مثل هم است،مثلا شما چندین نفررا در نظر بگیرید که گروه خونی  آنها یکی است .ببینید از نظر رفتاری آنها چقدر بهم نزدیکند مثلا  غذاهایی که دوست دارند در همه آنها یکسان است و سیستم امنیتی بدن آنها یکی است .در این بخش درباره گروههای خونی و شخصیت رفتاری آنها طبق آخرین پژوهش های علم پزشکی بحث می کنیم

درباره گروه‌های خونی مشابه چه میدانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

گروه خونی O

افراد دارای این گروه خونی عموما مهربان و بخشنده هستند و شخصیتی بسیار اجتماعی، سیاستمدار و خوش‌فکر دارند. آنها مثبت‌اندیش هستند و افسوس گذشته را نمی‌خورند.

مهربان باشید

افراد دارای این گروه خونی به احتمال زیاد این ماه در شرایط خوبی قرار می‌گیرند. اما با بداخلاقی اطرافیان را ناراحت می‌کنند. مهم‌ترین توصیه به آنها مهربانی است. به علاوه می‌توانند از مشورت با افراد صاحبنظر هم استفاده کنند. در این ماه آرزوهای آنها برآورده می‌شود به شرطی که سرعت عمل و دقت زیادی داشته باشند. به احتمال زیاد یک ملاقات کاری مهم و یک سفر دسته‌جمعی هم برای‌شان روی خواهد داد. سفر برای افراد دارای این گروه خونی در این ماه عالی است و بهتر است با دوستان‌شان سفر کنند.

بهتر است این افراد به جای فکر کردن به گذشته به حال فکر کنند. گوشه‌گیری و تمایل به تنهایی هم از اتفاقاتی است که ممکن است برای افراد در این ماه بیفتد. آنها نیاز به خلوت خواهند داشت اما نباید اجازه دهند این خلوت طولانی شود، بلکه به جایش باید اعتماد به نفس خود را بالا ببرند. برای این کار می‌توانند از ورزش استفاده کنند. جالب است بدانید ورزش‌های مناسب برای افراد با گروه خونی O ورزش ایروبیک، ورزش‌های استقامتی، دو، آمادگی جسمانی، دویدن روی تردمیل، کیک‌بوکسینگ، دوچرخه‌سواری، هنرهای رزمی و اسکیت برد است.

آموختن یک هنر هم در تابستان به این افراد کمک خواهد کرد. آنها بهتر است برای هنری که یاد می‌گیرند وقت بگذارند. خرید و فروش هم برایشان مفید خواهد بود و باعث تغییرات خوب در زندگی‌شان خواهد شد.

 

چه بخورند؟

این گروه خونی با گوشت قرمز سازگاری بیشتری دارند. غذاهای دریایی هم برای آنها خوب است. در عین حال باید انواع لوبیا، سویا، قارچ و زیتون را با احتیاط مصرف کنند.

 

درباره گروه‌های خونی مشابه چه میدانید, پورتال خبری فرهنگی گهر


گروه خونی A

افراد این گروه خوش‌بین و نیرومند هستند و استعداد آنها در ریاضی و اقتصاد و کامپیوتر بی‌نظیر است. آنها هرگز در شرایط بحرانی دچار عصبانیت و رفتارهای خشن نمی‌شوند و همیشه سعی دارند با آرامش اهداف خود را دنبال کنند.

از خانواده کمک بگیرید

به احتمال زیاد برای افراد دارای این گروه خونی در شهریور ماه معامله‌ای صورت می‌گیرد. بهتر است تلاش کنند این معامله را با درستکاری و صداقت به پایان برسانند. انجام معاملات برای آنها در این ماه خوش‌یمن خواهد بود. برای افراد مجرد احتمالا بخت و اقبال خوبی پیدا خواهد شد. آنها می‌توانند از ازدواج در این ماه استقبال کنند. اگر برای افراد دارای این گروه خونی سفری پیش آمد بهتر است از آن برای دیدار خانواده استفاده کنند. مهم‌ترین و نزدیک‌ترین افراد به صاحبان گروه خونی A در این ماه اعضای خانواده هستند. بهتر است این افراد از خانواده خود بیشترین کمک را بگیرند چراکه باعث موفقیت آنها خواهد شد. اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی در کارها هم برای آنها کمک‌کننده خواهد بود. این ماه وقت خوبی برای رژیم‌گرفتن برای افراد این گروه است و اگر سرگردانی در زندگی آنها وجود دارد، به احتمال زیاد به سرانجام خواهد رسید. اگر برای این افراد امکان آموزشی فراهم شد بهتر است حتما از آن استفاده کنند.

به احتمال زیاد این افراد شهرت کاری در این ماه به دست خواهند آورد. اما بهتر است کمی از رک‌گویی خود کم کنند چون اطرافیان ممکن است از این کار آنها ناراحت شوند. اگر قرار است این افراد وارد زندگی تازه‌ای شوند بهتر است با شجاعت پیش بروند تا موفق شوند. به علاوه بهتر است درباره خود زیاد صحبت نکنند چون بدخواهان در اطراف آنها می‌گردند.

چه بخورند؟

سبزیجاتی غیر از بادنجان و میوه‌هایی غیر از موز و طالبی برای‌شان خوب است اما بهتر است در مصرف گوشت قرمز، پنیر و نان گندم احتیاط کنند.


گروه خونی B

کسانی که گروه خونی B دارند، غیرقابل پیش‌بینی هستند و ممکن است در لحظه رفتارهای عجیب و هیجانی از آنها سر بزند. پشتکار و اراده قوی آنها در انجام کارها ستودنی است.

ریسک کنید

احتمالا برای این افراد به تازگی مشکلی پیش آمده است و فکر آنها را درگیر کرده است. آنها باید بدانند که مشکل به زودی رفع خواهد شد و جای نگرانی نیست. بهتر است آنها برای رفع این مشکل با شخص باتجربه‌تری صحبت کنند تا مشکل سریع‌تر حل شود. برنامه‌ریزی برای یک برنامه تفریحی منظم در اوقات فراغت می‌تواند به این افراد برای آرام‌تر شدن کمک کند. کسی که از آنها دور است و مشتاق دیدنش هستند این ماه به دیدار آنها می‌آید و روزهای خوشی را خواهند گذراند.

برای این افراد نوآوری اقتصادی خوش‌یمن خواهد بود. اگر موقعیت ریسک کردن دارند بهتر است آن کار را انجام دهند. بهتر است آنها از این ماه برای گسترش روابطشان استفاده کنند. اقدام به ازدواج هم برای آنها خوب پیش‌بینی شده است. پوشیدن لباس‌هایی که رنگ سبز و قرمز دارد به موفقیت آنها کمک خواهد کرد. افرادی که این گروه خــونی را دارند بهتـر است در این ماه زمان اســتراحـت بیشتری برای خود در نظر بگیرند. این کار باعث می‌شود بتوانند با دیگران با روی باز و گشاده و با لبخند روبه‌رو شوند. این به موفقیت آنها کمک خواهد کرد و انرژی مثبت را منتقل خواهد کرد.

چه بخورند؟

غذاهای دریایی برای آنها مناسب‌ترین غذاست. بادنجان و لبنیات هم برای‌شان خوب است اما بهتر است گوشت مرغ و ماکیان، آجیل و گندم را با احتیاط بیشتری مصرف کنند.


گروه خونی AB

این افراد معمولا رفتاری محافظه‌کارانه و در عین حال صادقانه دارند. این افراد به شدت منطقی هستند.

به غار تنهایی بروید

ممکن است افراد دارای این گروه خونی در کار بی‌حوصله شده‌باشند و احساس گوشه‌گیری کنند. این به آن دلیل است که فکر می‌کنند اهدافی که انتظارش را داشتند برآورده نشده. باید بدانند بیشترین تقصیر درباره اتفاق افتاده بر عهده خود آنهاست. بهتر است آنها کمی زمان تنهایی و تفکر برای خودشان درنظر بگیرند و یک بار به همه چیز درست فکر کنند. به احتمال زیاد مشکل ظرف دو هفته برطرف خواهد شد. پرحرفی برای این افراد بسیار مضر است و بهتر است آنها با کوتاه‌ترین عبارات مطالب خود را به دیگران منتقل کنند. بهتر است این افراد صبح‌ها را زود شروع کرده و به سلامت جسمی و روحی خود توجه بیشتری کنند.

پوشیدن رنگ‌های بنفش برای این گروه در این ماه بسیار توصیه شده است. این رنگ‌ها عکس‌العمل‌های منفی را کاهش می‌دهند. ممکن است این افراد احساسات خود را با راحتی بیشتری بیان کنند و نگران نباشند. مکن است گذشته برای آنها زیاد شیرین نبوده باشد اما روزهای خوب در راه هستند. یک مهمانی خانوادگی برای این افراد بسیار مفید خواهد بود. دوری از مادیات و نزدیکی به معنویات باعث آرامش آنها خواهد شد. برنامه تفریحی همراه با درس یا کار برای این افراد در این ماه سودمند خواهد بود.

چه بخورند؟

گوشت مرغ و ماکیان با این گروه خونی سازگار است. آنها به ماست و پنیر، ماهی و سبزیجات هم واکنش خوبی نشان می‌دهند. در مقابل با غذاهای دریایی، فلفل‌ها و موز سخت هماهنگ می‌شوند.

 

 منبع: hidoctyor.ir
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي