درباره همسر رئیس جمهور جدید فرانسه با 25 سال اختلاف سنی ؛ عکس

دسته بندي : سیاست,⭐ اخبار
تاريخ : 18 اردیبهشت

امانوئل ماکرون رئیس جمهور جدید فرانسه انتخاب شد. وی هم همانند رئیس جمهورهای دیگر از هر نظر زیر ذره بین قرار می گیرد اولین معمایی که مورد توجه عموم افراد قرار گرفت اختلاف سنی عجیب و ۲۵ ساله امانوئل ماکرون و همسرش است که در ادامه بیشتر درباره آن می خوانید.

درباره همسر رئیس جمهور جدید فرانسه با 25 سال اختلاف سنی ؛ عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

امانوئل ماکرون یکشنبه شب به‌عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری فرانسه معرفی شد. او با ۳۹ سال سن جوانترین رئیس جمهور این کشور شناخته شد. اما این تنها نکته جالب در مورد وی نیست. منتخب فرانسوی‌ها همسری دارد که ۲۵ سال از خودش بزرگتر است. بریژیت نام همسر اوست که زمانی معلم ادبیات او در دبیرستان بوده است. وقتی امانوئل ماکرون ۱۵ سال داشت به معلمش علاقه‌مند شد. خانواده‌اش با این رابطه مخالف بودند و حتی به بریژیت چندین بار تذکر دادند که از فرزندشان دوری کند اما رابطه آنها همچنان ادامه یافت تا اینکه در سال ۲۰۰۷ رسما با هم ازدواج کردند.

درباره همسر رئیس جمهور جدید فرانسه با 25 سال اختلاف سنی ؛ عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

در آن زمان معلم ادبیات ماکرون همسر و سه فرزند داشت اما به خاطر ماکرون از همسرش جدا شد. تنها پسر او به نام سباستین ۲ سال از ماکرون بزرگتر است. فرزند دومش همسن ماکرون است و در هنگام آشنایی مادرش با وی همکلاس او بوده است. دختر کوچک بریژیت هم ۳۰ سال دارد و به عنوان یک وکیل در فعالیتهای تبلیغاتی ماکرون نقش زیادی داشت.
درباره همسر رئیس جمهور جدید فرانسه با 25 سال اختلاف سنی ؛ عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر
حالا که ماکرون در انتخابات پیروز شده بریژیت بانوی اول فرانسه لقب خواهد گرفت. او حساسیت زیادی روی همسرش دارد و همه جا او را همراهی می‌کند.در دوران وزارت ماکرون این همسرش بود که برنامه‌های ملاقاتش را تنظیم و در جلساتش به همراه او شرکت می‌کرد.

خانواده همسر ماکرون متمول بودند. آنها شش خواهر و برادر بودند که بریژیت کوچکترین آنها بود. کارخانه شکلات‌سازی پدرش در شمال فرانسه بسیار معروف بود. این کارخانه اکنون توسط یکی از نوه‌های بریژیت اداره می‌شود. همسر ماکرون مادربزرگ ۷ نوه است. آنها پس از ازدواج تصمیم گرفتند بچه‌دار نشوند. حالا می‌توان گفت پس از سارکوزی که با مدل ایتالیایی ازدواج کرد که از خودش ۱۰ سانت بلندتر بود، اولاند که با بانوی اول صرفا دوست بود و ازدواج نکرد! حالا ماکرون با ۲۵ سال فاصله سنی با همسرش، در کاخ الیزه خبرساز شده است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي