دایی: آقای‌ فردوسی‌پور!دستت برای مردم رو می‌شود

تاريخ : 2 آبان

علی دایی پس از پیروزی ۵ بر یک تیمش برابر پدیده شاندیز در جام‌حذفی گفت: نیمه اول بازی خوبی انجام ندادیم. خیلی کم‌تحرک بودیم و به هیچ عنوان بازیکنانم خوب نبودند.

دایی: آقای‌ فردوسی‌پور!دستت برای مردم رو می‌شود, پورتال خبری فرهنگی گهر

وی افزود: در نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم به گل هم برسیم. می‌توانستیم در این نیمه گل‌های بیشتری بزنیم و با اختلاف ۳،۴ گل پیروز شویم اما موقعیت‌هایمان را از دست دادیم و در ادامه گل تساوی را دریافت کردیم. با شروع بازی در وقت اضافه توانستیم ۴ گل دیگر به ثمر برسانیم. باید در ۹۰ دقیقه بازی را تمام می‌کردیم و متاسفم که این اتفاق رخ نداد ولی نتیجه خوبی رقم خورد و توانستیم به حقمان برسیم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به بازی دادن بازیکنانی که کمتر از آنها تاکنون استفاده شده بود عنوان کرد: مطمئنا در ادامه کار سختی پیش رو داریم و من دوست داشتم در این دیدار به بازیکنانی که کمتر فرصت بازی کردن نصیبشان شده بود این امکان را بدهم که بازی کنند و خوشبختانه با کشیده شدن بازی به وقت اضافه آنها توانستند بیشتر کار کنند. از این بازیکنان ممنون هستم و تنها یک گله کوچک از تماشاگران پرسپولیس دارم.

دایی به تشریح گلایه‌اش از هواداران پرداخت و گفت: اگر به ما و علی دایی اطمینان کرده‌اید بگذارید کارمان را انجام دهیم. به هیچ عنوان با شعار علیه بازیکن چیزی عوض نمی‌شود. مطمئنا من تا آخر پای بازیکنانم ایستاده‌ام. امروز تماشاگر چندانی به ورزشگاه نیامده بود تا بگوییم همه بودند و این اتفاق افتاد. به راحتی می‌توان پیدا کرد چه کسانی علیه بازیکنان شعار می‌دادند. دوست ندارم در دیداری که ۵ گل می‌زنیم علیه پرسپولیس شعار داده شود از همین رو از باشگاه می‌خواهم پیگیری کند که مشخص شود شروع‌کننده این اتفاق چه کسانی بودند.

وی افزود: مطمئنم اگر طرفداران واقعی‌مان جلوی این مسئله را بگیرند خیلی می‌توانند به رشد پرسپولیس و بازیکنان کمک کند. امروز هم دیدیم همان بازیکنی که از روی سکوها با ناملایماتی روبرو شده بود توانست گل هم بزند. من به تک‌تک بازیکنانم اعتقاد دارم.

سرمربی پرسپولیس در مورد استقبال کم تماشاگران گفت: دلایل زیادی می‌تواند در این موضوع که تماشاگر زیادی به ورزشگاه نیامده تاثیرگذار باشد و تعطیلی فردا یکی از دلایل آن می‌تواند باشد.

دایی با اشاره به حضور باقری در کنار زمین و اعتراضش به داوری گفت: مطمئنا اعتراض‌های او دلایل زیادی می‌تواند داشته باشد. مربی که کنار زمین می‌ایستد آدم‌آهنی نیست. احساس، درک و شعور دارد و با توجه به چیزهایی که می‌بینید واکنش نشان می‌دهد و اعتراض می‌کند. هر معلولی یک علتی دارد و باید به دنبال علت‌ها باشیم و تا جایی که می‌توانیم باید آن علت‌ها که باعث چنین اتفاق‌هایی می‌شود را کاهش دهیم.

وی ادامه داد: ما به دنبال این بودیم یکسری از مسائل را ثابت کنیم که به خیلی از چیزها هم رسیدیم. به طور مثال اینطور نیست که پلیس به یکباره سراغ کسی برود. نیروهای انتظامی ذره‌ذره اطلاعات و شواهد را جمع می‌کنند و بعد به سراغ مجرم می‌روند.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: آن آقای گزارشگر چرا هفته قبل بال و پر خاصی به برنامه داد؟ آقایان می‌گویند این عکاس سرباز ما بوده چطور می‌شود این موضوع خیلی مهم می‌شود. ما این بحث را ثابت کردیم به زودی و با مرور زمان آدم‌ها به خیلی از مسائل می‌رسند. این سرباز بودن را که در یک مصاحبه اعلام کرده بودم در این مورد هم آقای زندی شروع‌کننده بود و گفت که اکبری آدم علی دایی است که من هم ثابت کردم ایشان آدم خودشان است که به عنوان عکاس و یا کمک سرپرست در خیلی از مسائل دخیل بود. با بررسی این مسائل می‌توان به خیلی از چیزها رسید.

دایی گفت: دیگر دوست ندارم در چنین برنامه‌ای که با جهت‌گیری‌های قبلی وارد می‌شود و سعی می‌کند چیزهایی را به مردم القا کند صحبت کنم. آقایان در مورد بحث تبانی ایتالیا صحبت می‌کنند اما چرا نمی‌گویند آن گزارشگر معروف ایتالیایی چه بلایی به سرش آمد و چرا از خبرنگاری که در آن ماجرا حضور داشت و تا پایان عمرش ممنوع‌الفعالیت شد؛ صحبت نمی‌کنند. اگر قرار باشد صحبت شود باید در مورد خیلی‌ از چیزها بحث شود و نباید کیس‌ها را جدا کنیم.

وی اضافه کرد: آقای فردوسی‌پور حرف خیلی قشنگی زد و گفت کسی که پول را ریخته و کارتی که پول به آن واریز شده مشخص است. ما هم همین را می‌گوییم. همه چیز مشخص است که از چه حسابی به چه حسابی رفته است. دیگر دنبال چه می‌گردیم، همه چیز خیلی ساده است اما اگر می‌خواهیم افکار عمومی را منحرف کنیم کار درستی نیست و نباید آن را انجام داد.

دایی در پاسخ به این پرسش که آیا مدارک جدیدی پیدا کرده‌اید گفت: من نه پلیس هستم و نه عضوی از نیروی امنیتی که بخواهم مدارک جدیدی پیدا کنم. به فیلمبردار باشگاه زنگ زده‌اند و همسرش را تهدید کرده‌اند. اگر قرار باشد کسی را تهدید کنند آن من هستم. تمامی مسائل مشخص است، تمام فیلم‌ها را فیلمبردار در اختیار من قرار داده بود، ۲۴ ساعت وقت گذاشتم تا آن فیلم را پیدا کنم. البته فیلم‌های دیگری هم است که باید برای آنها وقت بگذارم و پیدا کنم. می‌گویند از شما شکایت و حقایق را برملا می‌کنیم اما این کار را انجام نمی‌دهند.

دایی در خصوص شعار هواداران استقلال در دیدار مقابل نفت علیه او و شعار امروز هواداران پرسپولیس و اینکه گویا دعوا شخصی شده است خاطرنشان کرد: اصلا دوست ندارم این مسائل پیش بیاید. فقط دوست دارم در ورزشگاه بازیکنان را تشویق کنند و کاری با آقای قلعه‌نویی نداشته باشند. مگر ایشان امروز اینجا بود که هواداران بخواهند شعاری علیه‌شان بدهند. من مخالف شدید این موضوع هستم و نباید چنین مسائلی در ورزشگاه رخ بدهد اما بدانید تیم حریف ما این مسائل را شروع کرده است. اگر آنها شعاری علیه ما نمی‌دادند امروز کسی علیه قلعه‌نویی شعار نمی‌داد.

وی افزود: موضوع شخصی نشده و ربطی به من ندارد. ما دنبال دعوا نیستیم. کمیته‌‌ انضباطی مانع پیشرفت ماست، من نمی‌دانم در بازی مقابل داماش چه حرکتی انجام دادیم که از ما امتیاز کم کردند و ما را محروم کردند.

دایی تاکید کرد: ما ایستادیم و کارمان را می‌کنیم. من از گفتن حقیقت باکی ندارم و همیشه آن را می‌گویم نهایتش این است که از فوتبال می‌روم. مطمئن باشید که اگر این اتفاق بیفتد در زندگی من هیچ خللی وارد نمی‌شود اما تا روزی که هستم برای حقم از این بهتر هم دعوا می‌کنم.

دایی با اشاره به برنامه ۹۰ عنوان کرد: وقتی که دوربین پشت داور است شما از کجا متوجه حرف‌های داور چهارم شدید؟ او به من همین حرف را زد که اخراجت می‌کنم. شما اگر سمت و سو نداری چرا در همین برنامه کمک داور را نشان ندادی که ۱۰-۱۲ ثانیه به نشانه آفساید پرچمش را بالا برده بود. می‌خواهید یک طرفه به قاضی بروید اما مطمئن باشید که دستتان برای مردم رو می‌شود.

منبع:افکارنیوز

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي