دانلود تلگرام الفا نسخه دسکتاپ

تاريخ : 20 اردیبهشت

این روز ها تلگرام نسخه ای از دسکتاپ خود رونمایی کرده که می توانید بدون فیلتر وارد تلگرام شوید و با دادن اطلاعات از فیلترشکن داخلی خود این برنامه استفاده کنید.

دانلود تلگرام الفا نسخه دسکتاپ, پورتال خبری فرهنگی گهر

تلگرام آلفا در حقیقت نسخه ویژه ای از تلگرام دسکتاپ است که توسط تلگرام توسعه داده شده است و یک برنامه رسمی به شمار می رود، به همین دلیل نگرانی خاصی از بابت امنیت آن وجود ندارد. در این نسخه شما می توانید روی تلگرام دسکتاپ از پروکسی استفاده کنید تا بدون نیاز به فیلترشکن، به تلگرام دسترسی داشته باشید. در حقیقت با این کار شما فیلترشکن داخلی را روی تلگرام دسکتاپ خود فعال کرده اید.

دانلود تلگرام الفا (Telegram Alpha) برای دسکتاپ

پس از دانلود و نصب، حتما روی گوشه پایین و سمت چپ گزینه ای توجه شما را به خود جلب می کند. اینجا جایی که تلگرام دسکتاپ وضعیت اتصال به پروکسی را نشان می دهد و یا شما می توانید به پروکسی متفاوتی متصل شده یا قبلی ها را پاک کنید!

پس از اتصال موفقیت آمیز، روی گوشه سمت چپ و پایین تلگرام آلفا (Telegram Alpha) شاهد یک تیک آبی خواهید بود که خبر از اتصال شما به پروکسی تلگرام می دهد و تلگرام دسکتاپ شما شما حالا بدون نیاز به فیلترشکن، متصل خواهد بود.

برای بدست آوردن پروکسی تلگرام آلفا (Telegram Alpha) باید چرخی کوچک در تلگرام بزنید که ابتدا نیاز به فیلترشکن دارد اما پس از اتصال پروکسی، دیگر نیازی به فیلترشکن ندارید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. نفس

    سلام.چرا تلگرام الفا نسخه دسکتاپ دانلود نمیشه؟گوگل لینک رو پیدا نمیکنه.

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي