داستان و بازیگران سریال ملکا و زمان پخش آن

تاريخ : 10 مرداد

سریال ملکا سریالی از احمد امینی است که قرار است از شبکه سوم سیما پخش شود. در ادامه جزییات داستان و بازیگران سریال ملکا و زمان پخش آن را منتشر می کنیم.

سریال ملکا بعد از آن که داستان سریال ستایش سه آماده نبود از سوی آرمان زرین کوب تهیه کننده سریال در دستور کار قرار گرفت و از ابتدای اردیبهشت ماه ۹۵ کار فیلمبرداری سریال در منطقه ونک تهران  به کارگردانی احمد امینی آغاز شد. این سریال که پیش از این با نام ماه و پلنگ معرفی شده بود به دلیل آماده تر بودن متن کار ساخت اش آغاز شده است .

داستان سریال ملکا

قصه سریال در بستر شهری شکل می گیرد که  در جهنم دروغ و انتقام و زیاده خواهی بهشت خوشبختی و سعادت خودشان را نابود می کنند که برای مثال یکی از شخصیت های داستان به دلیل اشتباهی که ازش سر می زند درگیر مسائل قصاص و حواشی آن می شود و داستان های مختلفی برای اون رقم می خورد. این سریال به مباحث اقتصادی و اجتماعی نیز می پردازد.

اسامی بازیگران سریال ملکا

بازیگران صاحب نامی همچون داریوش ارجمند، علی سلیمانی، شاهرخ استخری، علی شادمان، علیرضا استادی، پرویز سیرتی پوراندخت مهین و … در این سریال ایفای نقش می کنند.

شهین تسلیمی از پنجشنبه هفتم مرداد ماه بازی خود را در سریال «ملکا» به کارگردانی احمد امینی که برای شبکه سه ساخته می شود، آغاز کرد.

وی نقش مادر شاهرخ استخری را در این مجموعه بازی می کند که آرمان زرین کوب تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

عوامل تهیه و تولید سریال ملکا

سعید مطلبی (نویسنده)، احمد امینی (کارگردان)، آرمان زرین کوب ( تهیه کننده)، محمد علیزاده شالچی ( مدیر صدابرداری)، شهرام نجاریان ( مدیر تصویر برداری )، موسسه لوح زرین هنر ( مجری طرح)، الهام صالح پور (طراح چهره پردازی)، بیتا ارسطویی (منشی صحنه)، مجید کرباسیان (برنامه ریز و تولید)، سعید حاجی‌زاده ( مدیر تدارکات ) ، سعید حاجی‌زاده (دستیار اول کارگردان) ، نازی پرتوزاده (طراح صحنه و لباس )

زمان پخش سریال ملکا

تا زمان انتشار این مطلب  زمان پخش سریال اواخر تابستان یا پاییز ۹۵ خواهد بود به محض انتشار مطالب دقیق تر این پست ویرایش می گردد

نرگس محمدی نوشت : با تهیه کننده عزیز و نویسنده محترم اقای زرین کوب و اقای مطلبی سر صحنه سریال ملکا

**تاکنون مطلبی مبنی بر حضور نرگس محمدی برای ایفای نقش در این سریال منتشر نشده است**

عکس های سریال ملکا

داستان و بازیگران سریال ملکا و زمان پخش آن, پورتال خبری فرهنگی گهر

داستان و بازیگران سریال ملکا و زمان پخش آن, پورتال خبری فرهنگی گهر

داستان و بازیگران سریال ملکا و زمان پخش آن, پورتال خبری فرهنگی گهر

داستان و بازیگران سریال ملکا و زمان پخش آن, پورتال خبری فرهنگی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي