خوانندگی رضا صادقی در جشن پیروزی روحانی با حضور بانوان در هرمزگان

مراسم جشن پیروزی حسن روحانی به‌عنوان رئیس جمهور منتخب با حاشیه‌هایی همچون حضور بانوان در ورزشگاه خلیج فارس و همچنین مطرح شدن انتقادهایی شدید از اقدامات دولت محمود احمدی‌نژاد همراه بود.

مراسم جشن پیروزی حجت الاسلام حسن روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یکشنبه شب و همزمان با شب نیمه شعبان در ورزشگاه ۲۰ هزار نفری خلیج فارس بندرعباس برگزار شد که حاشیه‌های این مراسم را در ادامه می‌خوانید:

جمعیتی بیش از هفت هزار نفر برای شرکت در این جشن در ورزشگاه خلیج فارس حضور یافته بودند.

یکی از نکات جالب توجه در این جشن حضور چشم‌گیر بانوان به همراه خانواده‌های خود در ورزشگاه خلیج فارس بود که به نوعی برای نخستین بار بود که شاهد حضور این تعداد از بانوان در ورزشگاه خلیج فارس بودیم.

در ابتدای جشن یکی از خوانندگان قدیمی هرمزگان به اجرای چند ترانه پرداخت.

شهریار مشیری رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان هرمزگان تنها سخنران این مراسم بود که انتقادهای او از دولت احمدی‌نژاد با تشویق حاضران در ورزشگاه همراه می‌شد.

خوانندگی رضا صادقی در جشن پیروزی روحانی با حضور بانوان در هرمزگان, پورتال خبری فرهنگی گهر

درحالی که در بنرهای اطلاع رسانی این مراسم نام حجت‌الاسلام یونسی وزیر پیشین اطلاعات به عنوان یکی از سخنرانان درج شده بود اما یونسی در این جشن حضور نداشت.

در این مراسم بیانه دانشگاهیان استان هرمزگان در حمایت از حسن روحانی قرائت شد.

پایان بخش این مراسم جشن اجرای چند ترانه توسط رضا صادقی هنرمند هرمزگانی و خواننده مطرح پاپ کشور بود که این بخش برنامه با استقبال و تشویق های حاضران در ورزشگاه همراه بود.

رضا صداقی در این مراسم ضمن اجرای یک قطعه به گویش بندری بیشتر با این لهجه با مردم حرف می‌زد.

خوانندگی رضا صادقی در جشن پیروزی روحانی با حضور بانوان در هرمزگان, پورتال خبری فرهنگی گهر

پس از اتمام مراسم تعدادی از نوجوانان با عبور از موانع میان جایگاه تماشاگران و زمین چمن ورزشگاه تلاش می‌کردند تا با رضا صادقی عکس یادگاری بگیرند.

همچنین خودرویی که رضا صادقی در آن حضور داشت در هنگام خروج از ورزشگاه در میان جمعیت انبوهی از هواداران این هنرمند متوقف شد و به سختی از ورزشگاه خارج شد.

منبع: خبرگزاری مهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي