خواص شگفت انگیز میوه های فصل به روی شادابی پوست

دسته بندي : 💊 سلامت,پوست و مو
تاريخ : 20 مرداد

خواص شگفت انگیز میوه های فصل به روی شادابی پوست

خواص شگفت انگیز میوه های فصل به روی شادابی پوست, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

موز : آیا می دانید موز دارای مقادیر چشم گیری ویتامین K است ؟ پتاسیم موجود دراین میوه سلول های پوست را به خوبی تغذیه کرده و باعث ترمیم سلول های اسیب دیده می شود، می توانید ۱ عدد موز را خوب بکوبید و چند قطره آب لیمو و ۱ قاشق غذاخوری گلاب به مواد اضافه کنید و ماسک را به مدت ۱۵ دقیقه روی پوستتان قرار دهید سپس با اب ولرم بشویید و سپس از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید.

انگور : از آنجا که انگور حاوی مقادیر بسیار زیادی ویتامین  A و B است امروزه از عصاره ی آن در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می شود ، عصاره ی انگور پوست را نرم کرده و در جوان سازی سلول های پوست های پیر و فرسوده بسیار موثر است ، ماساژ دادن پوست با عصاره ی انگور برای رفع چین و چروک های زودرس و جوان سازی پوست بسیار موثر است .

طالبی : طالبی، یکی از بهترین میوه ها می باشد که خواص زیبایی بسیاری دارد که باعث جوان سازی پوست و رفع چین و چروک می شود ، ماسک طالبی را به راحتی می توانید تهیه کنید کافی است ۱ عدد طالبی را خوب له کرده و مخلوط کنید تا به صورت یک دست و یک نواخت در بیاید و این ماسک را به مدت ۱۵ دقیقه روی پوستتان قرار دهید و بعد با اب ولرم آن را بشویید .

منبع : آرایشک

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي