خواص حنا برای داشتن موهای نرم و شفاف

دسته بندي : 💊 سلامت,پوست و مو
تاريخ : 10 تیر

این مطلب از سایت گهر اختصاص دارد به : خواص حنا برای داشتن موهای نرم و شفاف

از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

خواص حنا برای داشتن موهای نرم و شفاف, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

سرتان را حنا بگذاریداگر دوست دارید موهایی پرپشت، زیبا، شفاف و لطیف داشته باشید،‌ اصلا دوروبر مواد شیمیایی نگردید. در عوض از حنا استفاده کنید تا تمام آرزوهایی که در مورد موهایتان دارید، محقق شود.حنا موها را پرپشت، قوی و نرم می‌کند. اگر مرتب روی موهایتان حنا بگذارید، ریشه موهایتان هم تقویت می‌شود و موهایی قوی و پر خواهید داشت.

حنا ماده‌ای ضدقارچ و ضدباکتری است. این ماده وضعیت اسیدآلکالین پوست سرتان را تنظیم می‌کند، بی‌آن که لطمه‌ای به پوست وارد کند. حنا را در محیط خشک و خنکی مانند قفسه‌های کابینت نگهداری کنید، اما داخل یخچال قرار ندهید وگرنه ماهیت حنا تغییر خواهدکرد. اگر می‌خواهید حنا رنگ حنایی به موهای شما ندهد، می‌توانید آن را با رنگ‌های گیاهی موجود در بازار ترکیب کنید.

برای حنا بستن به سر، ابتدا مقداری چای سیاه متناسب با حنایی که می‌خواهید روی سر قرار دهید، دم کنید. سپس چای دم کشیده را به حنایی که از قبل با کمی آب مخلوط کرده‌اید، بیفزایید. بهتر است حنا چند ساعت از قبل با آب ترکیب شده باشد تا نتیجه بهتری بدهد.

می‌توانید به این ترکیب، کمی آبلیمو هم اضافه کنید. ماسک حنای به دست آمده را به موهایتان بزنید و از انگشتانتان برای رساندن حنا به تمام سطح مو کمک بگیرید. این ماسک باید حداقل نیم ساعت روی سر شما باشد تا تاثیر بگذارد. پس از گذشت مدت زمان کافی، سرتان را بشویید و دقت کنید که دانه‌های حنا لابه‌لای موهایتان باقی نماند.
سلامت نیوز: سرتان را حنا بگذارید

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي