خواسته های مردان از زنان که به زبان نمی آورند!

تاريخ : 22 مرداد

مردان خواسته هایی از زنان دارند که نمی توانند آن ها را به زبان بیاورند، در ادامه این خواسته های مردان را عنوان می کنیم.

خواسته های مردان از زنان که به زبان نمی آورند!, پورتال خبری فرهنگی گهر

زنان موجودات پیچیده‌ای هستند که شناختن آنها سخت است اما مردها هم دست کمی از آنها ندارند و درک اینکه آنها چه می‌خواهند به مراتب سخت‌تر است.

مردها معمولا خواسته‌ها و نیازها و حتی احساساتشان را به زبان نمی‌آورند و این موضوع درک متقابل آنها را سخت می‌کند. قانون طلایی در روابط و موفقیت در زندگی زناشویی شناخت نیازهای طرف مقابل است. در اینجا سعی می‌کنیم به شما یادآوری کنیم همسر شما چه چیزهایی از خانمش توقع دارد اما آن را به زبان نمی‌آورد.

احترام
همسر شما شاید هرگز نگوید که نگه داشتن احترامش از سوی شما برای او بسیار مهم است. به احساسات، عقاید و انتخاب‌های همسرتان احترام بگذاید و حتی گاهی اشتباهاتش را به رویش نیاورید. مردها دوست ندارند مدام از آنها انتقاد کنید یا به کارهایشان بخندید و مسخره‌شان کنید.

زن بامزه
مردانی در زندگی احساس خوشبختی می‌کنند که زنان بانمکی دارند. مردها بچه‌هایی هستند که تنها کمی قد کشیده‌اند پس در طول روز سعی کنید مسخره‌بازی درآورید و آنها را سرگرم کنید.

حس دوست داشته شدن
مردها نیاز دارند شما دوستشان داشته باشید. وقتی در محل کار یا ماموریت هستند به آنها زنگ بزنید و بگویید که دلتان برایش تنگ شده است.

حمایت
مرد شما دوست دارد که پشتش باشید. از تصمیمات همسرتان حمایت کنید و اعتماد به نفسش را بالا ببرید تا بتواند به خواسته‌هایش برسد.

حس جذاب بودن
شاید با خودتان بگویید همسر من می‌داند چقدر عاشق او هستم و جذابیت او مرا به سمتش کشانده است اما این موضوع را درون خود نگه ندارید و به زبان آورید. مردها دوست دارند بشنوند که افرادی باجذبه‌ای هستند. به این ترتیب بیشتر عاشق شما می‌شوند.

یک زن واقعی
در مقابل همسرتان شرم نکنید. برخی زنان از آرایش کردن یا حتی توالت رفتن در مقابل همسرشان خودداری می‌کنند و دوست دارند همیشه شیک و آراسته باشند اما مردان دوست دارند همسرشان را همان‌طور که هست مثل یک زن واقعی ببینند. طبیعی بودن برای مردان جذاب‌تر است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي