خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه را در این سایت آنلاین بگیرید

تاريخ : 27 شهریور

صبح امروز در مراسمی با حضور سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی و سردار اسکندر مومنی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا سایت راهور ۱۲۰ (http://www.rahvar120.ir) به طور رسمی رونمایی شد. این سایت از حدود یک ماه پیش فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده بود.

خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه را در این سایت آنلاین بگیرید, پورتال خبری فرهنگی گهر

شهروندان می‌توانند با مراجعه به این سایت از خدمات آن شامل اطلاع از تخلفات رانندگی، وضعیت ترافیک جاده‌ها، خدمات صدور گواهینامه، خدمات ترافیکی، ردگیری مدارک ارسال شده به پست اعم از گواهینامه و کارت و شناسنامه خودرو، استعلام نمره منفی و آخرین وضعیت جوی مطلع شوند.

از سوی دیگر بازرسان کنترل نامحسوس پلیس راهور ناجا نیز می‌توانند تخلفاتی را که مشاهده می‌کنند از ثبت سیستم دستی خارج کرده و با کد و شناسه‌ای که در اختیار آنها قرار می‌گیرد در این سامانه ثبت کنند.

سردار اسکندر مومنی، رئیس پلیس راهور ناجا در مراسم آماری از کشته های تصادفات تا پایان مرداد ۹۲ ارائه کرد و گفت: در پنج ماه نخست سال ۹۲، فوتی‌های جاده‌ای نسبت به سال گذشته ۱۰.۸ درصد کاهش داشته است. دروافع حدود ۹۰۰ نفر در این مدت کمتر کشته شدند.

او با اشاره به راه اندازی آزمایشی این سامانه راهور ۱۲۰ گفت: در ۲۰ روز از شهریورماه بیش از یک میلیون و ۶۷۰ نفر از سامانه راهور ۱۲۰ بازدید داشتند. مردم با مراجعه به سایت راهور۱۲۰ می‌توانند از اطلاعاتی همچون وضعیت جوی-ترافیکی جاده‌ها، استعلام خلافی و نمره منفی و تصادفات مهم آگاه شوند.

منبع: خبرآنلاین

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي