خلاصه برنامه نود 23 شهریور 94

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 24 شهریور

سئوال مسابقه پیامکی این هفته برنامه نود به بهترین کاپیتان تیم ملی فوتبال بعد از انقلاب اختصاص یافته بود.
خلاصه برنامه نود 23 شهریور 94, پورتال خبری فرهنگی گهر

خلاصه برنامه نود 23 شهریور 94, پورتال خبری فرهنگی گهر

کاپیتان های تیم ملی فوتبال ایران پس از انقلاب اسلامی:
خلاصه برنامه نود 23 شهریور 94, پورتال خبری فرهنگی گهر
عادل فردوسی پور ضمن تبریک سالروز سینما به سینماگران درگذشت مادر محمدبنا سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی را به وی تسلیت گفت،
مقایسه جام حذفی فوتبال در ایران و اروپا بخش بعدی این برنامه بود.
خلاصه برنامه نود 23 شهریور 94, پورتال خبری فرهنگی گهر
تقویم نود پخش شد که اتفاقات فوتبالی و غیر فوتبالی در این هفته به نمایش در آمده بود.
خلاصه برنامه نود 23 شهریور 94, پورتال خبری فرهنگی گهر
تاج: فینال جام حذفی تک بازی و به میزبانی خرمشهر برگزار می شود
مهدی تاج رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد جام حذفی فوتبال اظهار داشت: ما در حال ساماندهی جام حذفی هستیم و حتی قرار است جام حذفی رده های پایین تر را هم منظم کنیم تا مرتب برگزار شود و به درس جوانان هم لطمه نزند.

وی افزود: فینال این مسابقات یادواره آزادسازی خرمشهر در ورزشگاه خرمشهر بصورت تک بازی، ۲۸ یا ۲۹ اردیبهشت ۹۵ برگزار می کنیم. قرار است از این پس فینال جام حذفی همیشه در یک ورزشگاه برگزار شود حتی اگر پرسپولیس و استقلال به آن راه یابند.

تاج در مورد مبلغ قرارداد بازیکنان و فاش کردن آنها گفت: ما در سازمان لیگ در این سال ها تلاش کردیم بعضی کارهایی که برایمان دردسر دارد را انجام دهیم. از جمله دادن میزبانی به تیم های تهرانی برابر سرخابی ها، جوان گرایی در لیگ و در آخر هم بحث انتشار قراردادها.
خلاصه برنامه نود 23 شهریور 94, پورتال خبری فرهنگی گهر
ما ار ابتدای کار هم میدانستیم اعلام مبلغ قرارداد بازیکنان و شفاف سازی در این باره مشکلاتی در پی دارد ولی گاهی اوقات برای پیشبرد اهداف فوتبال و پیشرفت این رشته لازم است برخی سختی ها را به جان بخریم و ما برای شفاف سازی بیشتر این کار را کردیم.

این اقدام چند خاصیت دارد: اول اینکه در جامعه درباره فساد در فوتبال بحث زیاد هست و اولین گام برای مبارزه با فساد باید شفاف سازی درباره دریافتی ها باشد.

وی در مورد اینکه گفته می شود نباید مبلغ قرارداد بازیکنان فاش می شد اظهار داشت: طبق بخشنامه قانونی فیفا در ماده ۱۳ می گوید محرمانه بودن مفاد قرارداد الزامی است مگر آن که فاش کردن آن به تصریح مقررات ملی و قوانین فوتبال الزامی باشد.

آنالیزی از دستمزد بازیکنان تهیه شده بود که پخش شد.
خلاصه برنامه نود 23 شهریور 94, پورتال خبری فرهنگی گهر
خلاصه برنامه نود 23 شهریور 94, پورتال خبری فرهنگی گهر

خلاصه برنامه نود 23 شهریور 94, پورتال خبری فرهنگی گهر

برنامه نود ۲۳ شهریور

گزارشی از آنالیز تیم ملی فوتبال در بازی مقابل هند و نقاط ضعف و قوت بازیکنانی همچون اشکان دژاگه مورد بررسی قرار گرفت.

گزارشی از دیدار تیم های صبا – نیروی زمینی، استقلال – شهرداری سمنان در جام حذفی به همراه حواشی و صحبت های مربیان و بازیکنان تیم ها پخش شد.

در ادامه برنامه گزارشی مستند از تیم فوتبال نفت و حضور این تیم در امارات برای دیدار مقابل الاهلی پخش شد.

ارتباط زنده تصویری با امارات و علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران برقرار شد که وی طی این ارتباط از شرایط خوب بدنی و روحی بازیکنان تیمش صحبت کرد و اظهار داشت: هواداران نفت در امارات حضور دارند و این مسئله تاثیر خوبی روی روحیه بازیکنان دارد.

هدفمان این است که امسال و سال های آینده دیده شویم و امیدوارم بازیکنان ما همانند همیشه کار غیر ممکن را ممکن کنند. ما همیشه خارج از خانه بهتر از خانه بازی می کنیم . زمین الاهلی را دیدم و زمین خوبی است. برای صعود باید گل بنیم و از مردم کشورمان می خواهیم برای تیم نفت و نماینده کشورشان دعا کنند و سعی و تلاشمان این است که بهترین نتیجه را بگیریم.

منصوریان ادامه داد: فقط ایمان مبعلی مصدوم است و دیگر مشکلی نداریم و امیدواریم نتیجه خوبی بگیریم.

بخش دوم گزارش جام حذفی پخش شد که طی آن به روند نزولی حضور هواداران پدیده در ورزشگاه اشاره شده بود.

گزارشی از دیدار تیم های پدیده – شهرداری کاشان ، ملوان – عقاب تهران ، راه آهن – منطقه آزاد کیش به همراه مصاحبه مربیان و بازیکنان تیم ها پخش شد.

بخش سوم گزارش جام حذفی به دیدار تیم های سپاهان – آبیک قزوین ، حواشی و همچنین صحبت های مربیان و بازیکنان تیم ها اختصاص یافته بود.

از نکات جالب توجه در این گزارش افتادن توپ بازی در خانه همسایه ، عکس گرفتن بازیکنان آبیک با بازیکنان سپاهان و گرفتن لباس سپاهانی ها بود. شایان ذکر است تیم آبیک قزوین طی سال های گذشته در یک بازی ۲۲ گل دریافت کرده و به تیم ۲۲ تایی معروف شده بود.

در این گزارش دیدار تیم های پرسپولیس – پیکان نیز پخش شد، نکته جالب توجه در این گزارش ، حضور تعداد انگشت شمار هواداران پیکان در ورزشگاه بود که به تعداد بازیکنان تیم هم نمی رسید!

همچنین گزارشی از دیدار تیم های استقلال اهواز – کارای شیراز پخش شد.

حیدر سلیمانی کارشناس داوری این هفته برنامه نود بود که داوری دیدارهای انجام شده را مورد بررسی قرار داد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي