خط و نشان مجتبی جباری برای شب جمعه

مجتبی جباری اگر حوصله بازی داشته باشد در هر لباسی می تواند همان زیدان فوتبال ایران و آسیا باشد.

خط و نشان مجتبی جباری برای شب جمعه

برخی ها اعتقاد داشتند که مجتبی جباری پس از سالها حضور در استقلال و اخت شدن با انواع شرایط و حاشیه های این تیم کار سختی در اصفهان خواهد داشت و شاید تا هماهنگ شدن او با بقیه بازیکنان و سیستم زلاتکو کرانچار مدت زمان نسبتا زیادی لازم باشد اما زیدان سابق آبی ها در همان بازی اول سپاهان در لیگ سیزدهم بر این نظریه حداقل در مقطع فعلی خط بطلان کشید.

مجتبی که در غیاب محرم مصدوم، نقش پاسور سپاهان در پشت سر دو مهاجم این تیم را ایفا می کرد، در حالی که احسان حاج صفی هم به دلیل مصدومیت در میدان نبود و یعقوب کریمی هم به صلاحدید کرانچار روی نیمکت نشسته بود، در اولین بازی رسمی خود برای سپاهان نشان داد که اگر حوصله و میل بازی داشته باشد ، می تواند در هر لباسی همان زیدان فوتبال ایران و آسیا باشد.

این درست که هنوز هم تیمی های جباری کاملا با نوع بازی او و توپ های مورد علاقه اش آشنا نبودند ولی او مثل یک فرمانده تمام عیار نبض بازی را در اکثر دقایق به نفع سپاهان در دست گرفت . اگر 20 دقیقه ابتدایی نیمه دوم را فاکتور بگیریم، سپاهان به لطف بازی هنرمندانه جباری که به موقع به گردش توپ سرعت می داد و به موقع هم ریتم بازی را تندتر می کرد، بر توپ و میدان احاطه داشت. زیدان آسیا تا آن حد که از نفرات کناری خود شناخت پیدا کرده بود، آنها را تغذیه کرد و در برخی موارد هم خود او اقدام به تهدید دروازه فولاد کرد که یوسفی به زحمت هرچه تمامتر این توپ را راهی کرنر کرد.

مجتبی با فوتبالی که در اولین بازی رسمی خود برای سپاهان ارائه کرد هم خیال کرانچار را از بابت روزهای غیبت محرم نویکیا که کم هم نیستند، راحت کرد و هم برای شب جمعه پیش رو و رویارویی با تیم سابقش خط و نشان کشید. استقلال اگر سریع تر به فکر ترمیم خط میانی خود و بازگرداندن تیموریان و نکونام به مستطیل سبز نباشد برابر این زیدان سرحال و سراپا انگیزه مشکلات بسیار زیادی را در هفته دوم درپیش خواهد داشت.

 

منبع: سایت گل

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه